Advertenties


Subwoofer Megane Hatchback 2012

Gestart door dolf, 2 april 2017, 19:28:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dolf

 Beste Forum leden.

Aankomende week krijg ik mijn Megane Hatchback 2012.
Nu zou ik graag willen weten welke woofer ik het beste kan aanschaffen zonder een versterker nodig te hebben. In de Megane zit de originele radio met navigatie display op het dashboard. In de kofferbakruimte moet plaats blijven voor het vervoeren van een hond.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Mvg, Dolf

noiseyMP7

Ik denk niet dat een sub veel nut gaat hebben zonder versterker, tenzij je een sub met ingebouwde versterker neemt.

Qua ruimte, gewoon een kleine sub(max 7") dan hoeft er niet zo'n grote kast omheen. Versterker op de kast vastschroeven en kabels ernaartoe trekken door de auto heen. Even alles goed vastzetten met bouten en/of hoekprofielen en dan ben je klaar.

Ik weet niet hoe groot je hond Is. Met een chihuahua zal je een grotere sub kunnen plaatsen dan met een Duitse herder.

Misschien ook om over na te denken:
Ik ben zelf bezig met mijn sub in het gat voor het reservewiel te plaatsen, want bij mij moet er nog een kinderwagen in, en mijn cabrio heeft al zo weinig kofferruimte. Reservewiel gaat dan weg. Dan een kleine Tire repair kit mee en een compressor er in en dan kun je gewoon thuis komen met een lekke band.

wallieM

Ik zelf rij met een hatchback in Bose uitvoering.

De subwoofer hiervan zit onder de bijrijdervoorstoel. Wellicht een idee.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev