Advertenties


Vraag over yellow top

Gestart door erik161, 13 november 2005, 10:05:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik161

Ik heb een zeer exclusieve versterker op het oog (Een Human Reign 4), daarvoor moeten er wel een aantal zaken drastisch verandeeren in de auto. http://www.soundstream.com/sub/products_amps_human.html
Als eerste moet ik een yellow top in de auto plaatsen. Ik ben benieuwd of een yellowtop in een megane coupe phase I past. De standaard accu is vrij klein, maar die past maar net. Heeft ??n van jullie ook een yellow top in de auto en kon je die een beetje inbouwen?

De Human Reign is een vrij grote versterker (60cm hoog en 40cm breed). Deze kan in onmogelijk in de kofferbak kwijt.
Ik zal straks eens de kofferbakprojecten bekijken, maar heeft iemand zo foto's van een megane waarbij de versterkers op de achterbank zijn gemonteerd?
Misschien is het wel mooi om deze versterker in de bank weg te werken.

peterachterop

#1
volgens mij hebben jan en michel een yellow top.

jan en popke hebben de versterkers op de achterbank

berry_p

een yellow top past gewoon op de zelfde plaats.
even die kunstof plaat boven de accu weghalen, dan kan je zo omwisselen.

alleen de standaard min van de renault die past dan niet meer.
daar moet je even een langere kabel voor kopen.

Michel Cijs

Citaat van: peterachterop op 13 november 2005, 10:18:10
volgens mij hebben jan en michel een yellow top.

jan en popke henne de versterkers op de achterbank


ik heb er idd 1, past prima

ff een voetje hebben ze er voor gemaakt dat ie vast zit en de draaiknoppen org van renault naar de accu zijn gewoon klemmen geworden

voor de rest prima accu, kan tegen leeglopen dus dat is gewoon prettig

Reinier Goorden

Wat kost zo'n yellowtop nieuw ongeveer?

Erik van der Velde



erik161

Ik heb een half jaar op een wachtlijst gestaan, maar heb nu een goede 2e hand yellow top voor ?75 van 60aH.
Het starten van de auto lijkt nu wel een versnelde opname  ;)
Zelfs bij vol vermogen op m'n sub krijg ik m'n lampen niet aan de knipper, super die dingen.

Het past precies op de standaard plek, gewoon een kwestie van accu wisselen. Alleen zijn de polen omgedraaid, dus moest ik een iets langere massakabel maken.
Nu alleen nog de accupolen intapen en de kabels iets beter beschermen en klaar is kees.


Rmc_Jelluh

mischien btje laat maar een yellow top voor 150 heb je ook .. ;)
heb er nl eentje. .interesse .. mail ma ff. .

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev