Advertenties


demonteren van de stootlijsten

Gestart door freek, 19 mei 2011, 07:59:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

freek

hallo

laatst heeft iemand licht tegen mijn auto gezeten net genoeg om de bumper over te moeten spuiten. Dit zie ik mooi als een kans om alle grijze lijten ook te laten spuiten. Nu heb ik een deal met de spuiter als ik ze eraf haal spuit hij ze mee. Alleen nu zijn de zijkanten goed te doen kwestie van los trekken, Achter kant gaat in 1 keer met de bumper. Zit ik alleen met de voorkant hoe krijg ik die lijst eraf???? en als de zijkant anders moet hoor ik het ook graag. Het gaat om een fase 1 uit 2004.

alvast bedankt
freek
only men of stihl

megane pekel

Ik wil precies hetzelfde doen als jouw.
Weet jij inmiddels al hoe dit moet?

vr gr stefan

freek

ik denk gewoon klikke. krijg nog geen reactie verder. maar met beleid en even goed kijken. ik ga het vant weekend doen, want maandag gaat hij naar de spuiter. Als ik het precies weet laat ik het je weten
only men of stihl

ramon16v

je kan ze er zo uit drukken met een beetje beleid

freek

het viel inderdaad wel mee. De zijlijsten heb je er zo af. Via google gewoon even zoeken vind je zo een beschrijving die Dirk ooit heeft gemaakt. De voorbumper valt tegen die moet je echt met beleid en een schroevendraaier doen. Moet je wel vaste hand hebben want als je uitschiet heb je een dikke kras.
only men of stihl

Dropsleutel (Björn)

Citaat van: freek op 31 mei 2011, 10:57:18
het viel inderdaad wel mee. De zijlijsten heb je er zo af. Via google gewoon even zoeken vind je zo een beschrijving die Dirk ooit heeft gemaakt. De voorbumper valt tegen die moet je echt met beleid en een schroevendraaier doen. Moet je wel vaste hand hebben want als je uitschiet heb je een dikke kras.


Het is verstandig om een doek om de schroevendraaier heen te doen, om krassen tegen te gaan  !-!
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

freek

ja inderdaad. het is mij kras vrij gelukt maar zeker het vermelden waard
only men of stihl

Danillio

Hallo, kan iemand al precies vertellen hoe je de stootlijsten demonteert? Ik heb een megane II 3 deurs.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev