Advertenties


1.9 dci chiptuning

Gestart door Sumito, 1 januari 2011, 01:55:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sumito

Hallo het gaat bij mijn steeds meer kriebelen om voor chiptuning te sparen.

Heeft hier iemand ervaring met chiptuning van de dci ?
Ik zie wel verschillende website's op het internet die me alles wijs kunnen maken, maar ik luister liever ook even naar iemand die ervaring er mee heeft of heeft gehad en of welke bedrijven goed zijn

Groetjes en een gelukkig nieuwjaar  !-!

vriend

Beste,

Ik kan via ons bedrijf een chiptunning leveren.De kosten hiervan zijn €399.00  incl montage en BTW
Deze type tunning betreft een veilige tunning en halen hier niet het uiterste uit de kan.
Het berteft de tunning van het bedrijf Essing tuning.

Groetjes Vriend.

Sumito

Klinkt leuk , maar ik zou ook wel van anderen willen weten of ze het achteraf ook zouden hebben gedaan

Of je het goed merkt bij een 1.9 dci, of de motor beter gaat lopen en of je echt snelheids verschil merkt met optrekken etc

matthew

Ik heb een keer met een laguna 1.9 dci en origineel 100pk diesel gereden nadat deze gechipt was en de trekkracht is juist wat je goed merkt dat die sterker is geworden.

vriend

Ik ga morgen m'n 1.9 dci 120PK tunen,ik zal zo spoedig mogelijk laten horen over hoe en wat.

Sumito


freek

ik ben benieuwd wat je ervan vind. misschien in de toekomst ook wel wat voor ons
only men of stihl

vriend

Ik heb hem van het weekend getuned,en ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik de knoop hebt doorgehakt.
De motor trek veel soepeler op en door waardoor je ongemerkt sneller op je snelheid zit dan je denkt.
Het voordeel is ook dat als je normaal blijft rijden,je verbruik zal verminderen,al is het wel wat lastig om het rechter voetje in bedwang te houden.
Maar wat extra vermogen achter de hand te hebben bij inhalen is wel meegenomen en dat merk je goed.
Voor eventueele vragen hoor ik het graag.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev