Advertenties


angeleyes

Gestart door renault@soest, 27 juli 2010, 21:22:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

renault@soest

ik zag op marktplaats een setje zwarte angeleyes te koop voor 155 euro,ik vraag mezelf hoe dat zou staan...zijn er mensen hier die ze in hun renault hebben ziiten?
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

meganemaarssen

goed opletten of het een phase 1 of 2 is...
heel vee leveranciers weten het verschil daar niet van...
Ze passen niet bij elkaar...

Verder goed kijken of er een E-Keur op zit.. marktplaats adverteert wel vaker zoiets...
op naar een RS...Look dan....;)

Marc H.

E- of e-keur is geen verplichting op koplampen en andere onderdelen van auto's in NL. Er is wel een verkoopverbod voor voertuigonderdelen zonder typegoedkeuring, maar dat moet de VWA handhaven, welke zij niet doet. In de permanente eisen (APK) staat geen eis voor het hebben van een e-keur.

Rogier

de politie kan wel moeilijk doen wanneer er geen keurmerk op zit, hebben ze bji mij ook geprobeert met me angel eyes.
de beste man vertelde me dat die zoals hij het noemde slangetjes in me koplamp :P niet origineel was en dat het niet mocht tot dat we het keurmerk lieten zien.


Rogier

zijn zeker mooie units ;)
en als je de foto vergroot zie (als je goed kijkt) een kleine tekst als het goed is staat staat daar de E-keurmerk.
zoals beschreven in de advententie ;)



renault@soest

ja,dat had ik ook gezien..
maja ik twijfel een beetje of het de auto wel zou staan.
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

meganemaarssen

persoonlijk zou ik de andere advertentie van hun kiezen....

die donkere type zitten van die LED lampen in en persoonlijk vindt ik dat niet zo mooi want dan zie je de ringen niet zo goed...
Wat ik dan wel persoonlijk zou doen is direct Xenon erin stoppen...dan maak je het compleet af.

voor dat geld is het best de moeite waard...
op naar een RS...Look dan....;)

renault@soest

die blauwe lampjes vind ik ook nix,maja denk dat die ook wel uit kunnen of ze niet aansluiten..
xenon heb ik al dus dat gaat er gewoon weer in!
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

meganemaarssen

op naar een RS...Look dan....;)

Tedo

Ik heb ze er 2 jaar in zitten, en het ziet er best mooi uit (als je een donkere Mégane hebt):


Tedo

Het lichtbeeld is zelfs beter dan de gewone (niet xenon) koplampen vanwege de aanwezige lens voor het dimlicht (de standaard koplampen hebben die niet).
Omdat ik weet dat vocht een probleem is (bij alle typen koplampen trouwens, ook origineel en bij alle merken) heb ik ze afgekit. Heel af en toe, bij erg zware regen, ontstaat er lichte condens ter hoogte van de led's, maar voor het lichtbeeld niet storend.

Rogier

ziet er mooier uit dan in mijn megane coupé 1 fase 1 !-!

Tedo


Armand

Heb zelf de Angel Eyes heldere versie met ook witte knipperlampjes ipv die lelijke oranje.
Staat ook lelijk in de units. Dus niet het licht als je je richtingaanwijzer aan zet maar de lampkleur zonder dat hij aan is.
Deze moet je niet vergeten te vervangen! Maak het geheel compleet.

Even wat beelden van mijn angel eyes op de megane II Phase I.
Wie weet kan je er wat mee.




EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev