Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 44

Gestart door matthew, 10 augustus 2011, 15:07:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

juul

het ligt er nog niet onder dus even wachten op de foto's

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Remy P

#92
Na een lange en drukke periode nauwelijks online te zijn geweest op het forum, laat ik nu weer van mij horen!
Ik heb in de zomervakantie niet stil gezeten en heb een aantal upgrades aan mijn meg gedaan. Hieronder enkele recente aanpassingen....ik zal binnen korte tijd een projectpagina gaan openen waar ik ook alle andere / eerdere upgrades zal laten zien!

Spoorverbreders laten monteren: 20mm


Chromen sierstrip gemonteerd langs de dakrand en aan de onderzijde van de ramen


Openluchtfilter ingebouwd (weliswaar niet geweldig mooi afgewerkt, maar het zit vast en het functioneert ;)


Dubbele uitlaat (op maat) laten monteren. Ben zeer tevreden over het resultaat, behalve dat hij behoorlijk geluid maakt. Klinkt zeer sportief en erg stoer, maar als savonds je ouders en buren er wakker van worden en je zelf op de snelweg knettergek word van het monotone geluid en je haast geen bas-tonen meer hoort van de muziek, is het toch iets te hard. Misschien kan ik hier nog iets aan doen ;)




Met een sticker-strip de kniklijn op de motorkap extra benadrukt. Geeft net een extra accent aan de auto ;)

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Benjamin Renon

Netjes Remy! Je updates waren mij al opgevallen, als ik je auto in de buurt zie staan. ;) Idd snel een projectpagina maken
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roadkill (Michiel)

Gisteren een V-maxx schroefset besteld,nu maar wachten tot ie binnenkomt :d:D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Heatzone (Mark)


Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Dirk Kuipers

Hey Remy, heb je ook een foto van de auto van de complete voorkant? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat staat met die stickerstrip op de motorkap in het totaalplaatje..

Dante

Vandaag in Middelharnis de verchroomde honingraat-grilles opgehaald & gemonteerd. In meerdere stappen... (En ja, de motorkap staat open bij de meeste foto's)

Origineel:


Leeg:


Volledig zwarte honingraat-grille:


Verchroomde honingraat-grille:



Check de projectpagina voor welke het zijn geworden... ;) :q
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Edwin Postma

@remy:
moet zeggen dat je pijpjes er gaaf uitzien.
en die chrome strip is niet echt mijn ding maar staat wel erg netjes op die van jou.

@roadkill:
ZAKKE!!!!!!!!!!!!! altijd een verbetering.

@dante: vind het zonder ook wel gaaf staan :D
nee gekkig heid.
ik zou lekker de chromen erin zetten.
Truckertje

Dante

@Edje: Dat vond m'n vrouw ook! :D

Nou, net weer even met SKG gebeld. Die gasten zijn echt master in geen updates versturen. Begin Augustus wat besteld & niets meer gehoord. Al eens eerder gebeld & toen was men aan het wachten op de antenne. Dat is nu nog steeds het geval, maar nu weet ik tenminste dat de container de 15e moet binnenkomen...8)7
En ja, als ik dan toch nog 2 weken moet wachten, heb ik, tegen de zin van m'n vrouw in overigens, het volgende maar meteen bij de order laten voegen:

http://www.skg-carstyling.nl/skg2006/producten_detail/019662.html
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

nd-photo.nl

Jah daar kunnen ze idd wat van. Ik heb ook zelf een paar keer moeten bellen voordat ik wist dat mn Koni STR.T setje werd verstuurd. Zonde van zo'n zaak, want dat is toch iets wat me tegenhoudt om er de volgende keer weer te bestellen.

Sterkte met het wachten!

Roadkill (Michiel)

Hmm daar heb ik dus mijn schroefset ook besteld,zou met 2-7 werkdagen binnen moeten zijn.....dus uiterlijk volgende week vrijdag binnen,maar ff afwachten dan
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Jeroen

Als zij het niet hebben kunnen ze het ook niet leveren.
Onder de cabrio zit een schroefset die door hun geleverd is.
Degene van wie ik de cabrio gekocht heb had de stelsleutel niet meer, 1 mailtje naar SKG was genoeg om 2 dagen later de sleutel in bezit te hebben.

Had het er vanmorgen nog met Bob van BSS erover.
De toeleveranciers produceren alleen nog maar op bestelling, dus lange levertijden.

Ontopic:

Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev