Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 44

Gestart door matthew, 10 augustus 2011, 15:07:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Heb net de wielen opgehaald en gemonteerd,staan goed,maar denk toch dat de spacers er weer tussen komen,ze staan me net te ver naar binnen... Maar eerst eens wachten op de schroefset dan kijken of het nog kan. De eerste set die ik had was ET 30 met 15 mm spacers en dat liep achter net aan.Maar goed de achterdempers worden ook minder en deze hebben een ET van 38 dus staan ook iets verder naar binnen. Zal van het weekend wel ff foto's maken van de Meg met de andere velgen.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

keesos

Heb 'renault f1 team' stickers geplakt boven de zijknipperlichten, vind het wel leuk staan. (verder komen er geen stickers op de auto hoor :P)

En heb carbonwrap b-stylen (maar dat was misschien al bekend)
Verder nog 4mm spacers op de achterwielen (moeilijk te zien op de foto)
En een lederen ori. stuurwiel _o_ geen foto van, maar is veel beter dan het std. harde plastic Y




Auto ben ik wel klaar mee nu qua uiterlijk enzo (wil niet te veel geld meer uitgeven eigenlijk :-*)
Komt alleen nog een andere ori. uitlaat onder en dan kan ik jaren vooruit

Roadkill (Michiel)

Juist ziet er knap uit man,ff een vraagje wat zijn de Et en breedte van je velgen?En hoever is die van jou verlaagd,vind namelijk dat bij mij de velgen te ver naar binnen steken. Btw die B-stijl wrappen zit bij mij ook nog steeds in de planning,samen met nog wat interieurdelen.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

keesos

#108
Et 37 standaard bij deze velgen.
Maar achter is dit nu dus veranderd door de spacers.

En hij is 4,5cm verlaagd met rode eibach veren.

Ja naast de b-stylen heb ik ook het paneeltje van de dashboardverlichtingdimmer, koplamphoogteverstelling en cruise aan/uit knop. Gewrapt.
Mooi spul van 3m !-!

Ik kan je trouwens ook wel andere foto's sturen van de voorkant bijv, laat maar weten als je dat nodig hebt

Roadkill (Michiel)

Hmm die van mij vallen echt een stuk meer naar binnen,heb je misschien een foto van voren?(mag ook per pb dan vervuilen we het hier niet zo)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

nd-photo.nl

@keesos
Heb je standaard schokbrekers bij die verlaagde veren? Zoja, zet je schrap voor lekke dempers, de standaard dempers zijn niet gemaakt voor verlaging.

Ziet er wel netjes uit zo verlaagd!

Heatzone (Mark)

Zojuist andere speakers ingebouwd het zijn de MTX geworden!


- 16,5cm 2-weg component speaker
- Vermogen: 240W max. (60W RMS)
- Impedantie 4 Ohm
- Frequentie bereik 48Hz - 25KHz
- Gevoeligheid 93 dB/2,83v/1m
- Inbouwdiepte 60,5mm

Klinkt echt een stuk beter!

nd-photo.nl

Vandaag mn remblokken vervangen door een setje Brakemax remblokken. Daarna ook een zogenaamde "brake bedding" sessie gedaan zodat er ook serieus mee geremd kan worden. Voelt al een stuk beter en piept ook niet meer, ik ben blij voor 33 euro :) Ging nog sneller dan verwacht, alleen kwam mn vinger ergens tussen tijdens montage, zit nu met een bloedblaar (gelukkig niet pijnlijk).

@heatzone
is het een composet? Ik heb zelf een setje MTX voor de hoedenplank, klinkt idd niet verkeerd

Heatzone (Mark)

ja is een composet! Ik ben er erg blij mee, ik heb nog geen sub in me auto maar deze boxen geven aardig wat bass!

nd-photo.nl

Ik heb zelf ook geen sub in mn auto, vind het persoonlijk niet nodig. Geeft wel net een wat meer volledig geluidsbeeld, maar ik vind de ruimte achterin en gewichtsbesparing net wat belangrijker :)

eliatuning

rather low and slow than high and fast

Edwin Postma

Citaat van: Heatzone op  3 september 2011, 15:22:01
Zojuist andere speakers ingebouwd het zijn de MTX geworden!


- 16,5cm 2-weg component speaker
- Vermogen: 240W max. (60W RMS)
- Impedantie 4 Ohm
- Frequentie bereik 48Hz - 25KHz
- Gevoeligheid 93 dB/2,83v/1m
- Inbouwdiepte 60,5mm

Klinkt echt een stuk beter!

dat zijn volgensmij dezelfde als ik er nu in heb sinds gisteren. :q
bij deze ook mijn update
Truckertje

Heatzone (Mark)

haha werkt perfect toch Edje? Ik denk erover na om er misschien nog een versterker tussen te hangen :)

Roadkill (Michiel)

Citaat van: eliatuning op  4 september 2011, 20:29:04
andere velgen opgelegd, op de megane







Hoop dat mijnes er binnenkort ook zo bij staat,hoeveel is die van jou nou gezakt,en valt er zo nog beetje normaal over drempels te rijden?


Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Erwin Haanen

Omdat ik het niet kan laten ,vandaag mijn vers geleverde radio maar eens aangesloten,na veel gevloek en getier ging het toch verbazend sneller dan de vorige keer.
Effe snel gekeken naar de stuurbediening,maar geen geluk ,moet toch eens iemand ernaar laten kijken met wat meer ervaring.
Maar de gps werkt,(weliswaar zonder geluid,maar dat heb ik zowiezo altijd afstaan) en mn radio werkt :) pioneer avh-6300bt

megane 4 station 1200 gtline

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev