Advertenties


Dante's Blue Break

Gestart door Dante, 6 juli 2011, 15:31:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dante

Auto nog enkele malen gebruikt, maar vorige week zaterdag was het einde verhaal. Wel electra, maar absoluut niet starten. Een paar dagen daarvoor flikte-ie dat ook al, maar toen kreeg ik 'm na 5 minuten nog aan de praat. Vermoedelijk is de startmotor overleden. Aangezien ik er klaar mee ben & geen behoefte meer heb om er 100,- startmotor + manuren tegen aan te smijten/weg te gooien, ga ik morgen eens wat "loop of sloop" bedrijven bellen voor een offerte & anders gaat-ie niet lopend aangeboden worden op MP e.d.
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dante

Vorige week er maar weer 150,- tegenaan gesmeten om de startmotor te vervangen. Was volledig doorgebrand, waarschijnlijk door het proberen te starten voordat de BDP-sensor voor de 2e keer vervangen werd.
Vanochtend in de krasbox (Meh...) "gewassen", dadelijk fotootjes schieten & hopen dat iemand 'm wil kopen. Kreeg al vieze gezichten toen ik er 1.000,- voor durfde te vragen bij een inkoop bedrijf...
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Dante

#32
Hij is verkocht! -- Een aardige Bulgaar hier nog geen km vandaan heeft 'm vandaag overgenomen. Vond hem erg mooi & betaalde netjes de vraagprijs !-! Hij blijft in NL, dus da's ook wel weer gunstig Y
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev