Advertenties


Buitengereep van deur afhalen megane 3 coupe

Gestart door Francois, 25 oktober 2020, 12:27:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Francois

Weet iemand hier hoe ik de buiten handgreep van de bestuurders deur van een megane 3 coupe af kan halen en of hier iets speciaals voor nodig is?
Alvast bedankt

Triggerhappy

Een tijdje terug heb ik dit ook moeten doen aangezien een keyless entry sensor defect was. Was goed te doen op zich, staan een paar handige tutorials op youtube  !-!
Dit moet je een aardig eindje op weg helpen:
https://www.youtube.com/results?search_query=megane+3+door+handle+

Francois

Dank je voor de reactie.
Zie niet echt van de megane 3 staan. Ga er van uit dat dit zelfde is als bijv bij de scenic 3 waar wel filmpje van op staat.
Morgen avond wil ik eraan gaan beginnen dus ben benieuwd

remie

Citaat van: Triggerhappy op 25 oktober 2020, 13:11:50
Een tijdje terug heb ik dit ook moeten doen aangezien een keyless entry sensor defect was. Was goed te doen op zich, staan een paar handige tutorials op youtube  !-!
Dit moet je een aardig eindje op weg helpen:
https://www.youtube.com/results?search_query=megane+3+door+handle+

Hoi,

Ik heb een megane 3 bose edition met een kapotte sensor (gaat niet open als ik mijn vingers er voor houd)
Heb jij een linkje voor de juiste sensor?

Triggerhappy

Citaat van: remie op 25 oktober 2020, 16:00:04
Hoi,

Ik heb een megane 3 bose edition met een kapotte sensor (gaat niet open als ik mijn vingers er voor houd)
Heb jij een linkje voor de juiste sensor?


Ik heb voor de makkelijke weg gekozen destijds en een complete module gekocht bij de dealer, had geen zin het hele ding open te halen om op componentniveau te gaan zoeken.

Citaat van: Francois op 25 oktober 2020, 15:58:29
Dank je voor de reactie.
Zie niet echt van de megane 3 staan. Ga er van uit dat dit zelfde is als bijv bij de scenic 3 waar wel filmpje van op staat.
Morgen avond wil ik eraan gaan beginnen dus ben benieuwd

Er staan volgens mij toch wel een aantal filmpjes op van de 3 hoor. Moet lukken

Francois

Klopt sorry had er idd over het hoofd gezien

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev