Advertenties


Rogier's Megane II

Gestart door Rogier, 4 mei 2014, 19:09:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

Ook ik maak maar een projecten pagina aan voor mijn nieuwe auto.

Zoals velen weten was heb ik al een tijdje nieuwe auto, een Renault Megane II Dynamique Luxe fase 1.

Ik had hier voor een Megane 1 fase 1





Dit is mijn huidige auto.


Ik heb ondertussen al een dubbel din ingebouwt, ik haal binnenkort me radio er weer uit, dan kan ik hem wat netter inbouwen en het frame erom heen.
Ik heb ook een set verlagings veren van Eibach van 30MM in mijn slaapkamer liggen.



Als het mee zit wordt de auto morgen verlaagd.

Rogier

De auto is inmiddels verlaagd een foto zegt meer dan woorden.

De auto is met 30 mm verlaagd, de ruimte in de wielkasten zijn een stuk minder geworden, de auto rijd nu ook wat stugger maar niet zo stug als met een schroefset.

Ook heb ik de radio mooi ingebouwd met een 2din frame erom heen.


Rogier

na een tijd niks gedaan te hebben aan de auto heb ik vandaag weer een productieve dag gehad.

Vorige week van Maurice de fase 2 achterlichten over gekocht en vanmorgen gemonteerd samen met me pa, en bij een maat van me de letters van de klep afgehaald en xenon ingebouwd.





Het kontje ziet er nu wat strakker uit. En de xenon is ook gelijk een verbetering.

Rogier

na een lange tijd niks meer gepost te hebben doe ik toch nog even een update.
laatst heb ik me stad lichten vervangen voor led lampen.


en ik heb de deuren voorzien van nieuwe speakers (er zat bij mij niks in)


de kwaliteit van de speakers zijn prima, alleen mis ik wel de bass in de composet (moet de scheidings filters en de andere tweeters plaatsen)
Dus binnenkort (mocht ik tijd hebben) anders volgend jaar maar is zien of de subwoofer in de auto kan.

Voorlopig zal er niks meer gepost worden, mijn vriendin en ik hebben een huis gekocht, daar gaat voorlopig aardig wat tijd en geld inzitten.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev