Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 20

Gestart door Jan van Heteren, 3 augustus 2007, 07:19:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dirk Kuipers


peterachterop

Vandaag niet toegekomen om te wassen maar na het zien van de fotos van jou morgen op tijd eruit en soppen.

Stefan

waarom zie ik opeens helemaal geen foto's meer in Dirk zijn project... :? (sinds een paar dagen)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)


Dirk Kuipers

Dat heb ik met Matthew zijn project, daar zie ik geen foto's.. Snap er ook niets van.

Decepticon#1

Wat blijft het een monster. Een kameraadje was je tegengekomen met de motor...hij trok je eruit (logisch nog wel  :q) maar hij was zwaar onder de indruk van je bolide.

Stefan

Citaat van: Dirk Kuipers op  6 oktober 2007, 19:36:25
Dat heb ik met Matthew zijn project, daar zie ik geen foto's.. Snap er ook niets van.

Ik heb er helemaal nooit last van gehad, maar nu sinds enkele dagen ineens wel...
vreemd, ik snap er iig geen r##t van.. :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nick

Idd erg mooi die achterlichten.... ik moet ze ook nog bestellen voor de mijne.
Misschien ook nog het achterrooster voor in de bumper van de ph2, je hebt dan de versie die open is. Nu is dat rooster dicht.

Heb je dat ding al besteld waar je me over gemaild hebt? ;)

Alex Verloop

Heb eind volgende week wel wat verlagingsspullen in de aanbieding ;) (veren, stuggere dempers achter etc). If interested, let me know.

veren er voor opzetten kan je makkelijk zelf doen, krik eronder, veren wisselen, uitlijnen en klaar. Torsie achter moet je even ergens een brug regelen en dan kan dat eventueel ook wel zelf ;)

Groet en succes

Yayo

@avmj,

Over die verlagings spullen.... Ik rij een diesel dus gellof dat de veren voor een diesel anders zijn als die van een bezine. (tenzij ik verkeerd ben geinformeerd???)
==Roet komt je tegemoet,zodra ik m'n pedaaltje naar beneden doet==

Dirk Kuipers

Hé Dennis! Goed bezig. :)
Zo leer je ook eens je auto kennen als je hem zo uit elkaar haalt.. :) Dat vond ik persoonlijk wel erg leuk.

Ziet er mooi uit hoor, de acterlichten lijken wel iets lichter van kleur? Maarja, het is altijd beter dan zwart inderdaad! :)

Stefan

de achterlichtkappen lijken niet helemaal geslaagd nee.
verder !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Decepticon#1

Dennis: netjes!

Dirk: ga je kofferbak eens opruimen man!  :D

Dirk Kuipers

Dennis,

Mooie uitlaat!! ;)
Trekhaak weg,  _o_

Je bent echt goed bezig!

@ Peter,
Zin om me te helpen? :) hahaha
Ik hoop dat het zulk mooi weer blijft, dan komt het vanzelf! :)

Dennis20

Thnx voor de reacties.....
De achterlichten gaan er zometeen uit en nog een paar keer in de blanke lak  :D
Zit maar 1 laag blanke lak over heen dus van daar.... 

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev