Advertenties


piepen met sturen 15 dci

Gestart door heca, 10 november 2012, 09:00:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

heca

hoi kenners, mijn megane 15 dci 2005 is de laatste tijd erg aan het piepen als ik naar links en rechts stuur. of ik nu rijd of stil sta. Het piepgeluid komt aan de wielzijdes vandaan. wat zou dat kunnen zijn. zowel bij nat als droog weer, graag jullie mening gr henk :?

R3FL3XSPRAY (Maurice)

als je stil staat piept hij ook? dan zou het je motor moeten zijn ik heb het ook een keer gehad toen waren het mijn multi riemen die versleten waren en dus door slipte af en toe dat een piep geluid maakte mocht dit zo zijn laat het dan snel maken want tijdens het rijden wil je niet dat het los klapt oftewel dan heb je een hooop elende!

MvG Maurice
Renault Mégane Phase2
1.9D
Kleur: Rood

heca

hoi maurice ,hij piept /kraakt alleen met stuur bewegingen. De motor is het 100% niet,gr henk

Roadkill (Michiel)

Zoveel ellende heb je niet hoor als de multiriem klapt....  Maar heb je misschien een filmpje, dat zou het makkelijker maken.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

matthew

Ik verwacht dat het normaal is,want meerdere megane;s hebben dat weleens.

En omdat het van beide wielzijdes vandaan komt,zou ik ook denken dat het uit het stuurhuis komt.
Zolang die goed stuurt,niks aan doen.

Maar een filpje maken van het geluid kan wel wat meer duidelijkheid scheppen.

R3FL3XSPRAY (Maurice)

Ik had iig wel een hoop ellende toen mijn riemen stuk gingen hoor hehe die beschadigde ook wat van me motor nemelijk^^
Renault Mégane Phase2
1.9D
Kleur: Rood

Roeland75

check ook goed de veerpootlagers..... Geluiden klinken er door in de auto dus het beste kan je even iemand anders laten luisteren. Voel ook eens aand e veren tijdens het draaien en dat gaat met twee man ook een stuk makkelijker

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev