Advertenties


Luchtfilter vervangen 1.5 dci

Gestart door Willem33, 12 juli 2012, 10:40:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Willem33

Wanneer moet het luchtfilter vervangen worden, de een zegt om de 40.000 km de andere om de 60.000 km. Het gaat om een megane gt 2008 1,5 dci 78 kw :?

Roadkill (Michiel)

aangezien de onderhouds interval 30000km is lijkt me 60000km het meest logische....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Willem33

Da's ook al zo verwarrend, deze auto heeft een onderhoudsinterval van 20.000km (ik heb hem eerst als lease gehad en dan wordt er stipt volgens boekje gewerkt), maar er zijn dus ook berichten dat deze auto een interval van 30.000 km heeft :huh:

Roadkill (Michiel)

lijkt mij stug dat een diesel een lagere interval heeft dan een benzine/lpg.... (maar goed ik ben geen Renaultdealert)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Erwin Haanen

Op de ene plaats is het 30.000km op de andere 20.000km,bij ons was het om de 15000km.
Heb em de laatse 2 jaar op de 30.000 gezet...geen problemen mee gehad..gewoon je olie in de gaten houden.
megane 4 station 1200 gtline

matthew

Dat is niet te zeggen.
Het verschild namelijk per auto.

Ik zou naar de Renault dealer gaan,en dan kunnen ze daar aan de hand van je kenteken de juiste onderhoudsintervallen over van uitdraaien.

Want de 1 zegt zus en de ander zo klopt,hebben allemaal net een ander type motor en de 1 met roetfilter de ander misschien nog zonder etc.

Willem33

Ok, ga hier maar eens naar de dealer voor een uitdraai, ben benieuwd of ik deze zo meekrijg

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev