Advertenties


Uitlaat

Gestart door Roadkill (Michiel), 31 januari 2012, 18:52:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Net al bij Klets maar Raak topic gezegd, maar doe het hier nog een keer: Persoonlijk zou het mooi zijn als je rond de uitlaat ook nog halve RVS ring maakt, soort bumper beschermer, dat zou hem helemaal af maken.  ;)
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Roadkill (Michiel)

Ah nou begrijp ik wat je bedoelt,maar ook daar dikke nee op,ga voor een duistere look,dus geen glimmerige delen,daarom ook niet voor sierstukken gekozen..
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roadkill (Michiel)

Maar goed na controle bleek de uitlaat zelf gewoon in heel goede conditie te zijn,enkel een beugeltje verbogen (waarschijnlijk door de verlaging iets geraakt) en daar kwam dat gebonk vandaan. Dus voorlopig gaat het project uitlaat de koelkast in,financieel kwam het toch al niet op zo'n goed moment. Wel een nieuwe accu rijker,de oude werd slecht,kreeg vanochtend de auto amper aan.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Karin

Toch nog ergens goed voor geweest dat je naar de garage moest.

Roadkill (Michiel)

J ahij heeft nu ook klein beetje speling op de stuurkogels,niks ernstigs,maar met de apk word het wel vervangen eind mei,en op 20 februari gaat ie nog ff naar de garage want ik heb een klein beetje koelvloeistof verlies....(ook niet echt ernstig maar moet wel ff gemaakt worden,slangetjes laat ik vernieuwen)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev