Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 52

Gestart door Willem, 12 mei 2015, 22:14:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rob Bosman

Die hebben ook een veeeeel groter budget dan de meeste van ons

jarno27

Of ze werken er net zo lang aan en is er hoop geknipt geplakt en gemonteerd zodat het 2 dagen lijkt .
Maar net als bij Car S.O.S. werken ze er toch echt langer aan aangezien er andere auto's van het seizoen in de achtergrond te zien zijn.

YVE5

Citaat van: Fubar (Marcel) op 27 mei 2015, 11:45:56
Bij 'Fast 'N Loud' gaat het toch echt een stuk sneller Y :D ;)

Dan spreken we natuurlijk over een héél ander budget.  en andere afwerking.  Het ene een stuk hoger als bij mij, het andere een stuk lager... :p
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Tedo

Mooie upgrades allemaal weer. Lekker bezig iedereen.

mark

#79
ziet er goed uit yves.  !-!

Gebruik jij een fohn met een verloopstukje of iets van een soldeerbout?
En heb jij extra materiaal om die gaten op te vullen, of heb je gewoon resten van bumpers gebruikt?  :P

Want ik zit er over te denken om mijn custom bumper over te doen. (die heb ik nu gewoon met polyester aan elkaar geplakt  :x )
En ik heb ook nog een cabrio achterbumper liggen waar ik in ga slijpen, en passend ga maken voor de hatchback met een donor hatchback bumper.  :P

Leuke plaatjes Igor.  ;)

YVE5

ik doe het zelf niet, is men carrossier die dat doet.

Wordt gedaan met de Fohn en 2 soorten verloopstukjes, afhankelijk van dat er iets aan mekaar gezet moet worden, of dat het opgevuld moet worden. Telkens wordt er plastic toegevoegd, zijn zo speciale reepjes. Niet van een stuk bumper, want die zijn te dik om mooi gelijkmatig te smelten. ;)

Automotive Photography & more: www.YVE5.be


mark

Oke, binnenkort maar eens uitzoeken welk soort plastic staafjes ik nodig heb.  ;)

YVE5

in je bumper staat welk soort plastic het is. volgens mij PP-EPDM, maar kan verschillen naargelang het type bumper.
Automotive Photography & more: www.YVE5.be

Renault Sport

Staat er weer mooi bij Paul.  !-! Renaultjes hebben meestal een zachte lak, waardoor je al vrij snel correctie hebt. Ik neem aan dat je een machine gebruikt hebt?

Willem


jarno27

Rob mag ik je een tip geven  noooit met hogedruk reiniger het dak schoonspuiten zo spuit je de vezels stuk heb je binnen no time lekkage.
Ik gebruik hiervoor van meguir cabrio dak reiniger en protector.
Die borstel je in met een zachte borstel en spoel je met zachte straal water af.

megcab2000 (Verkocht)

Inderdaad, nooit met de hogedrukspuit op het dak richten.
Mijnes borstel ik soms zachtjes in met groene zeep en daarna zachtjes uitborstelen met wat lauw water.
Vogelkak er gelijk afborstelen.
In ieder geval veel plezier met de cabrio.
Megane is verkocht

Rob Bosman

 !-! Bedankt voor de tip, al doende leert men

Rohald

Wat je wel goed doet is dat je het door je buurman laat doen  :D
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev