Advertenties


velgen + verlaging

Gestart door wwwebFred, 16 september 2007, 14:11:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wwwebFred

Ik heb even een vraagje. Ik heb nu 18" velgen besteld voor mijn Megane 2, maar ben natuurlijk ook benieuwd naar eventuele verlaging.
Het gaat 225/40/18 banden. Hoever kan je je auto dan eigenlijk nog verlagen zonder dat alles aanloopt?

En dan nog een vraagje. Bij mijn vorige wagen heb ik 17" velgen ipv de standaard 15" geplaatst, maar daarna leek het wel een traktor zo hoog stond hij op zijn poten.
Het leek wel of de ruimte tussen de band en de wielkast alleen maar groter werd. Ga ik dat nu eigenlijk weer krijgen met het plaatsen van 18" bij mijn Megane 2?.

Stefan

yep, sluit ik me helemaal bij aan
het optische effekt zal weer hetzelfde zijn anders Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

wwwebFred

misschien nog tips voor de veren ivm prijs/kwaliteit? En waar ik deze het beste kan kopen?

wwwebFred

#3
Hier dan een fotootje met mijn nieuwe velgen:
Wolfracing Pro Sprint met 215/35/18

Ik moet zeggen dat ik ze nog redelijk klein vind ogen met die dunne bandjes, maar aan de andere kant, ze zijn net zo groot als m'n 15" met balonbanden, dus geen verschil in rolomtrek, wat ook niet verkeerd is natuurlijk.


Nu nog een beetje verlagen en een achterspoilertje en dan ziet hij er eindelijk een beetje normaal uit. Ik denk niet dat ik verder nog dingen aan de auto ga veranderen. Alhoewel een paar zwarte lexus lampen ook niet verkeerd zou staan.

ReneD

welke ET waarde hebben jullie gecreerd met 19" om de banden mooi gelijk met de kassen te laten lopen?
Origineel is dus 49 en valt heel erg naar binnen, maar met 8" breed valt dat misschien ook al anders uit?

En hoeveel hebben jullie hem omlaag gelegt om de kassen mooi te vullen?

wwwebFred

Op deze foto is hij nog niet verlaagd. Nu is dat 4 cm en dat ligt net nog even iets mooier.

wwwebFred

Hier dan een fotootje met de 4 cm verlaging.

Let wel, ik rij op 18" / 35 banden, dit hoort een maatje hoger te zijn (komt wel als deze versleten zijn). Maar er komt dus nog een beetje band bij.

Armand

WEbfred

Hoeveel cm kan je de megane II zoals jouw foto's verlagen met alleen vervangingsveren.
4 cm? max?

wwwebFred

dit is 4, denk niet dat je heel veel meer kan hebben met alleen veren.

Armand

Welke veren heb je gebruikt? H&R veren?

wwwebFred


Armand

Fred

Vanmiddag kan ik mijn megane ophalen. 70% gespoten, kunstofdelen rondom (stootlijsten en bumperdelen) gespoten en 4 cm verlaagd.
Ken hem niet weer straks. Zal de foto's vanavond gaan plaatsen.

Armand

Zo net even met een big smile mijn megane opgehaald. Deze spuiter is een echte vakman. Klasse.
Veel is gespoten en een deukje is eruit gehaald. Ook de kunstofdelen zijn bewerkt en meegespoten.
Ook zitten er nieuwe chromen typeplaten op en handgrepen. Moet nog een nieuw kenteken op en de sticker op achteruit moet er nog af.
De auto is 4 cm verlaagd. Ben er trots op!













EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev