Advertenties


30-12-08 R.I.P. ZoomZoom

Gestart door Stefan, 1 januari 2009, 16:17:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niels van Dijk

Niet meer normaal dit :? Zielige lui...
Veel succes met de afhandeling!

Patrick

T#ring dat is schrikken zeg,
succes met de afhandeling.

Tim

Erg pijnlijke foto's (en lappen tekst) allemaal :(
Hoop voor je dat je het voor elkaar krijgt dat alles een beetje knap geregeld gaat worden, succes!!
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Remko LvB

Pfff zit net ff je verhaal te lezen.Wordt je niet vrolijk van. Snap het niet dat er mensen zijn die het niet kunnen laten om met hun klauwen van iemand anders z'n spullen af te blijven :(

Veel succes met de afwikkeling, hopelijk gaat het allemaal beetje voortvarend.

Stefan

#34
nou, zoals al gedacht brengt e.e.a. nu al allerlei geneuzel met zich mee.
Vandaag bijvoorbeeld omtrent de leen auto waar ik dus recht op heb.
Vandaag bel ik het schadebedrijf waar mijn auto staat om te vragen of ik een auto kan komen halen.
Blijken ze geen auto beschikbaar te hebben...  8)7
Dus ik de verzekering bellen om te zeggen dat zij dit maar eens moeten regelen voor mij.
Beginnen ze er over dat je reacht hebt op een auto voor 5 dagen vanaf het moment van melding schade...
Oftewel: 30 op 31 dec is de auto in de fik gestoken.
31 dec gemeld bij de verzekering (moet namelijk binnen 24 uur..)
31 dec auto richting schadebedrijf gebracht maar deze is 's middags al vroeg dicht.
1 januari nieuwjaarsdag, alles dicht
2 januari in de loop van de dag wordt de auto neergezet bij het schadebedrijf, er is alleen iemand aanwezig om de telefoon op te nemen
Dan zaterdag en zondag weekend, dus dan zouden er allang 5 dagen voorbij zijn geweest....
Ik dus "ruzie" maken met de verzekering en nu staat er uiteindelijk morgen vanaf 11 uur een leen-auto klaar als het goed is(lekker handig als je aan het werk bent)

Dit word vast nog een ernstig "gevecht" omtrent verdere afwikkeling van bijvoorbeeld de dagwaarde vrees ik.. :(

Maargoed, morgen weer lekker op tijd opstaan om lekker met de bus naar mijn werk te tuffen

wordt weer vervolgt....
Het duurt trouwens 40 minuten met de bus ipv 12 tot 15 minuten met de auto..  --  ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Benjamin Renon

Triest dat 't allemaal zo moet lopen. Zo kan iedereen zich aan de "regels" houden... :neen:
Gelukkig dat je binnenkort wel mobiel bent! Scheelt weer wat tijd voor je.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Timo Zuiderduin

schiet lekker op zo Stefan!
je bent zeker verzekerd bij datzo??

Stefan

ja, als ze moeten gaan betalen worden alle regels en clausules en weet ik allemaal wat niet meer uit de kast getrokken hoor..
Maargoed, ik had niet anders verwacht.
Ik ben klaar voor de strijd als het moet... >:D ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Citaat van: Timo Z.(Clio RS) op  5 januari 2009, 20:56:08
schiet lekker op zo Stefan!
je bent zeker verzekerd bij datzo??

Haha..
Nee gewoon bij de OHRA
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Marissie

Ik lees het een beetje laat maar jeetje.. ze kunnen echt nergens van afblijven.. sterkte hiermee  ;(
Ik hoop dat je het allemaal beetje goed voor elkaar kunt krijgen..

Edwin Postma

ow zonder zeg.
ik vind het gewoon ziek dat mensen dit flikken. >:(
waar hun verstand zit weet ik niet maar niet daar waar het hoort in iedergeval. :x
maarja suc6 met de verdere afhandeling
Truckertje

Dennis Postma

Goede zaak Stefan dat je iig alsnog vervangend vervoer hebt kunnen regelen.

En ja, als verzekeraars moeten dokken is het allemaal moeilijk tot dat ze een keer geld van jou nodig zijn.....

Dit is natuurlijk niet alleen bij de verzekeraars  :x

Erik van der Velde

Whow Stefan, lees net het hele verhaal. Dit is echt klote voor je. In ieder geval veel sterkte met de afhandeling.

Stefan

zo,
Ik rij de eerstkomende dagen rond in een.......
Kia Picanto :q
Ik moet eerlijk zeggen, voor het formaat auto en wat zo'n ding kost, rijd het nog helemaal niet eens zo verkeerd.. :neen:
Maar de auto is zo klein, dat als ik de stoel in de achterste stand zet en de leuning flink achterover, ik eigenlijk nog net niet helemaal erin pas.
Bovendien heb ik net het gevoel dat als ik gas geef, dat er dan niks gebeurt.. 8)7
Maar ik zal wel verwend zijn gok ik.. o-) l-
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev