Advertenties


30-12-08 R.I.P. ZoomZoom

Gestart door Stefan, 1 januari 2009, 16:17:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koentje

Dit is echt zwaar triest van de jeugd (zal weer nie zo zijn).
Ik hoop da ze de daders te pakken krijgen.
Op 8 juli 2007 zijn hier in Zevenbergen rond 15 auto ook in fik gestoken,
waarvan 1 van mijn ouders en 1 van mijn buren.
Succes met alles, Stefan

michel81

dit is echt zwaar ... voor je man hoop dat alles goed verzekerd is al is dat natuurlijk klote dat je die nu nodig hebt want je bent altijd de ... bij die gasten. nou sterkte man met de rest en mocht het nodig zijn kom ik je voor de nieuwjaarsmeeting gewoon ophalen.

Stefan

Mocht het niet lukken met de meeting dan zal ik je aanbod zeker aannemen Michel.
Maar ik denk dat ik wel met Nils mee kan rijden (al weet hij dat nog niet.. :q)

De auto is all-risk verzekerd (uiteraard zou ik haast zeggen)
Je krijgt natuurlijk gewoon de dagwaarde terug van de verzekering en het is maar afwachten wat zij als dagwaarde zullen hanteren.
Ik heb al op internet zitten surfen om erachter te komen wat dit ongeveer moet zijn en waar dit soort auto's voor te koop staan op dit moment.
Een zelfde auto ga je echter niet terugkopen voor de dagwaarde natuurlijk.
Bovendien moet je er dan maar net 1 vinden die er net zo goed nog uitziet aangezien ik toch behoorlijk zuinig was op mijn auto.
Ik heb dus nog even geen idee wat het gaat worden, maar dat zien we dan wel...
Wonder boven wonder heb ik mijn navigatie nog uit de midden armsteun kunnen halen (ja, die had ik er in laten liggen..) en hij doet het ook nog, tenminste voor zover ik nu kan zien.
Maar verder ben ik denk ik iets van 40 cd's kwijt( die had ik in zo'n cd hoes zitten) en mijn zonnebril en nog wat andere zaken die je eigenlijk niet kwijt had willen zijn.

Nou, vandaag aangifte doen en kijken of ik wat kan regelen met een vervangende auto, maar het valt niet mee, want het schadebedrijf schijnt niet open te zijn..:S

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nils

Natuurlijk mag je met me meerijden Stefan!

Heb je er al uitgebreid over gesproken, maar echt vreselijk om de foto's ervan te zien. Bel je vanmiddag ff om van het weekend op andere gedachten te komen!

Nogmaals succes en sterkte!

lúk

daz mooi ### stefan :neen: kansloose lui >:( suc6 met de afhandeling.

Laurens Klein

ongelovelijk klote zijn dit soort zaken. Maar gelukkig is hij allrisk verzekerd. krijg je er tenminste nog iets voor terug.

Maar het is toch niet normaal dat mensen zich zo misdragen. Als je ook het nieuws hoort de afgelopen dagen: 3/4 gaat over vandalisme. Het lijkt wel alsof oud en nieuw voor sommige mensen een vrijbrief is om alles te slopen. Echt gewoon vaag.

Iig succes met de verder afhandeling.

Stefan

nee, daar wordt je niet vrolijk van nee..... :neen:
En het ge-ouwe#### gaat nu natuurlijk allemaal nog pas beginnen ivm verzekering, vrijwaring, geld zien te ontvangen(met een beetje fatsoenlijke dagwaarde..)
Zo moet ik dus ook vanaf maandag met het openbaar vervoer naar mijn werk (duurt een half uur langer) wat me natuurlijk ook allemaal extra geld kost.
Ondertussen lopen de rekeningen van de auto toch nog ff door natuurlijk (behalve benzine)
Ook moet ik maar eens kijken over een tijdje wat te doen met een nieuwe auto etc...

Ik is er ziek van...... l- ;(
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

nico

Stefan, niet te geloven, wat een drama voor je >:(
Ik hoop dat ze het netjes afhandelen.

Sterkte

Michel Veltman

zo hallo ben je even paar dagen weg van het forum, kom je terug en lees je zoiets...pff
onwijs sh*t... veel succes met de afhandeling en zoektocht naar een vervangende auto

Mocht je vervoer nodig hebben tzt dan hoor ik het wel ;) (als nils niet kan oid)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

nou, vandaag weer lekker in de weer geweest.
Om te beginnen eerst de hele ochtend de stoep een beetje toonbaar proberen te maken(en dat valt echt zwaar tegen)
Hele stukken bumper en andere pleureszooi die aan de straat vastgebrand zitten.
Het huis zit hier al enkele dagen helemaal onder het roet, dit gaat echt overal aanzitten echt niet normaal meer... 8)7
Als het goed is komt maandag de gemeente reiniging om de boel schoon te maken (als het ze lukt...)

Verder ben ik vandaad ook bij het wrak wezen kijken en heb ik gekeken of ik er nog wat uit kon halen.
Heb er idd nog e.e.a. uit kunnen halen..
Schrale troost verder, maargoed tis beter dan niks.

Maandag zorgen dat ik de leenauto op kan halen bij het schadebedrijf.
Je bent echt gewoon helemaal niet meer mobiel dus nu, afhankelijk van anderen etc etc. (geklooi allemaal dus.. ;()
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

#26
nou, daar staat ie dan..
(snelle /matige telefoonfoto's..)






Dashboard kastje is nog redelijk in takt




En dit zat er nog allemaal in het dashboard kastje (althans, ongeveer) wel alles zeiknat en zwart etc natuurlijk..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Paul

wel fijn dat ze je leenauto er alvast naast hebben gezet. ;)
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Stefan

ja, dat zou idd wel grappig zijn.
Maar het maakt me eigenlijk geen fuck uit, als ik maar ff een leen-auto krijg (tis maar voor 5 dagen)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Filmpje(s)
Overigens was het grootste vuur toen allang voorbij..





***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev