Advertenties


30-12-08 R.I.P. ZoomZoom

Gestart door Stefan, 1 januari 2009, 16:17:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Beste allemaal,

Helaas is het nieuwe jaar voor mij niet zo goed begonnen.
Nouja, eigenlijk is het oude jaar verschrikkelijk geeindigt...
Het is dan wel het RMC forum, maar wilde jullie er toch van op de hoogte stellen aangezien velen van jullie de auto wel kennen.
In de nacht van 30-12 op 31-12 (dus niet oudjaarsnacht maar de nacht ervoor) is mijn auto in vlammen opgegaan... ;(
Ik zal het even kort proberen samen te vatten:
Rond een uur of 00:45 laat ik de hond uit en ga daarna naar bed.
Omstreeks een uur of 02:00 wordt ik door mijn moeder in paniek uit mijn bed gehaald.
Ze is wakker geworden van een enorme klap en ziet voor het huis de vlammen uit mijn auto slaan..
Ik slaap op zolder, dus heb zelf niks gehoord.
Ik schiet in mijn kleren en ren naar buiten waar ik zie dat er al flinke vlammen aan de voorkant van de auto zijn.
Ik bel 112 en sta echt met mijn handen in het haar te kijken naar mijn eigen auto die afbrand.
Ik zit me nog te bedenken om wat te doen, maar wat moet je, de brand is al flink bezig en het gaat echt megasnel.
De auto staat bijna voor de garage en de heg en deze dreigen ook in de fik te vliegen.
Ook hoor ik allerlei harde knallen van banden en leidingen etc etc, dus ik schrik me steeds de tering.
De brandweer komt eraan en de hele straat is in rep en roer.
Ondertussen is de achterkant van de auto ook al aardig in vlammen aan het opgaan en de auto van de buurvrouw heeft ook vlam gevat.
Om een lang verhaal kort te maken; mijn auto is nagenoeg helemaal uitgebrand en de Yaris van de buurvrouw is volledig afgebrand aan de voorzijde en deels interieur.
De volgende ochtend is de technische recherche komen kijken en die komt tot een eerste conclusie dat er sprake is van brandstichting aangezien er zowel aan de voorkant als aan de achterkant een vuurhaard blijkt te zijn geweest.
Dit is ook goed zichtbaar op foto's die ik nog heb weten te maken.
het middelste stuk van de auto heeft namelijk niet gebrand (maar is wel helemaal naar de klote natuurlijk)
Morgen ga ik aangifte doen op het politiebureau en kijken wat ik allemaal verder kan regelen nu.
Met deze dagen is het regelen van diverse dingen niet erg makkelijk.
Zo heb ik natuurlijk weer vervoer nodig om bijvoorbeeld maandag weer naar mijn werk te gaan etc.
Dit was dus het einde van mijn mooie (voor mij wel iig) zwarte Mazda3 en ik ben er dan ook best ziek van.

Hieronder nog foto's ongeveer in volgorde van tijd:
























Nou, dat was dus het einde van mijn Mazda3..
We zullen zien hoe nu verder.....
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timo Zuiderduin

Damned Stefan,.. Goed klote dit!!

Zonde van je ZoomZoom!

Hoop voor je dat er verzekeringstechnisch iets mee te doen is, al vermoed ik dat dat niet gaat lukken.
Succes met de afhandeling!

Joey Voormolen

Zoo dat is zeer kloote.
succes  met de afhandeling & sterkte
Lowered M3C GT

Tim

What the f*ck!!! echt zwaar klote voor je (en ook voor je buurvrouw) Weer een stelletje aso-figuren die niet van de spullen van iemand anders af kunnen blijven.

Veel succes en sterkte met de afhandeling van allerlei vervelende zaken die je liever niet wil meemaken.
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Dennis Postma

Tjonge, Claudia en ik schrikken ons hier helemaal de tering. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er flink ziek van bent. Sterkte met afhandeling.  ;(

Dit maakt maar weer eens duidelijk in wat voor een maatschappij we hier leven, er is steeds minder respect voor elkaars eigendommen, ik vraag me ook telkens af wat voor lol zulke zieke figuren hier aan kunnen beleven terwijl een ander er de ellende van heeft >:(

Paul

&^@%^&^&@^@%@%&^%@!^&&! >:(
Dat is het eerste wat in me opkomt.

Hoopt dat het allemaal netjes opgelost gaat worden door de verz.

Toch echt niet meer normaal, mensen die ik ken hadden 2 weken een chevy camper. afgelopen vrijdag na een feestje terug naar huis gelopen. half uur later belt de politie op. ook helemaal uitgebrand

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Benjamin Renon

What the f... ?! >:( Het is niet te geloven! Vind dit echt heel erg zwaar kl@t€ voor je... Dit gun je gewoon niemand. :x :x :x
Ik hoop voor je dat alles netjes geregeld kan worden.

Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Niels Nederlof

Pffff. Dat is echt klote! Ik hoop voor je dat het allemaal goed verzekerd is! Succes met de verdere afhandeling...
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

Decepticon#1

He Stefan man, wat enorm kloten voor je man! Sterkte met de afhandeling!

matthew

Dit is inderdaad zeer klote voor je Stefan.

En een minder begin van 2009.

Succes in ieder geval met de afhandelingen.

Alex Verloop

triest.... ;( om je wagen zo te zien en nog nog triester... de figuren die zulke dingen flikken... kan dat gewoon nimmer begeijpen  l-

Succes met de afhaneling Stefan!

Dirk Kuipers

pfff.. Wat een verhaal..
Echt zwaar k*t voor je.

Succes met het afhandelen.. Hopen dat alles "goed" komt.

Jeroen


Reinier Goorden


Michel Cijs

dit gun je niemand, echt klote.......succes met de afhandeling

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev