Advertenties


Beroepschrift voor geblindeerde ramen, gegrond verklaard

Gestart door Rmc_Jelluh, 23 juli 2006, 19:09:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EyesOnly

Maar ja wat doe als je als je ergens naartoe moet en oom agent zet je op de snelweg aan de kant?

Stefan

gewoon kijken wie er het langste kan wachten.... ;)
Ik denk dat de agenten nog meer te doen hebben die dag... Y Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Juist, je kunt altijd even van de gelegenheid gebruik maken om even je route nog eens uitgebreid te bestuderen  ;)

Rmc_Jelluh

dat zijn al goede suggesties.. maar euh wat dacht je van deze..

hoe kan jij in beklag gaan als je het er af moet halen ter plaatse.. ???
wat heb jij dan nog om te laten zien plus daarbij beken je mieschien een btje schuld dat je weet dat je fout zit (maar dat zit je niet, ((zwart verven ken echt niet haha)) altijd)

Paul

Ik zag je auto gisteren staan(vandaag ook), maar je zijruiten zijn toch best donker Y :x
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Rmc_Jelluh


Stefan

het is vaak ook maar net hoe je er op kijkt....
Is bij mijn auto ook zo Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Paul

Hij stond onder de boom en dan lijkt het al meteen donkerder
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Citaat van: Jelle op 25 juli 2006, 18:13:20
dat zijn al goede suggesties.. maar euh wat dacht je van deze..

hoe kan jij in beklag gaan als je het er af moet halen ter plaatse.. ???
wat heb jij dan nog om te laten zien plus daarbij beken je mieschien een btje schuld dat je weet dat je fout zit (maar dat zit je niet, ((zwart verven ken echt niet haha)) altijd)


Voor zover ik weet kunnen ze je voor de keuze stellen. Of je haalt het er ter plekke af OF je krijgt een boete. Weet zo niet meer waar ik het gelezen heb helaas.  :x


Tuned

Citaat van: Jelle op 25 juli 2006, 18:13:20
dat zijn al goede suggesties.. maar euh wat dacht je van deze..

hoe kan jij in beklag gaan als je het er af moet halen ter plaatse.. ???
wat heb jij dan nog om te laten zien plus daarbij beken je mieschien een btje schuld dat je weet dat je fout zit (maar dat zit je niet, ((zwart verven ken echt niet haha)) altijd)


wat dacht je van deze, ze laten je echt nie op een vlucht strook aan je auto pielen, daarnaast kunnen ze je helemaal nie verplichten het er terplaatse eraf te halen, een bedrijf heeft het er op geplak, een bedrijf zal het er ook weer afhalen(mijn motto) of wil oom agent dat ik met lijm resten op de ruit verder rij? dan zie ik dus helemaal niets..

volgens mij heb ik wel ergens gelezen dat je inderdaad 75 % licht doorlatenheid moet hebben op de voorste ruitjes MAAR dat deze ruitjes dus standaard fabrieks af ook al 10% meer getint zijn dan de rest, dus als je denk als ik er 30 % op plak zit ik nog safe, dan heb je pech want dan heb je dus in feite 40% getint en is dus 60% doorlatenheid. ;)

ik zou als ik jullie was niet te snel de folie er afhalen enz. vorig jaar was het nog een echte heksenjacht en was je bij wijze van bang om met de auto te gaan rijden, en tegenwoordig hoor je steeds vaker dat de politie er niet veel meer aan doet en of dat de prenten kwijt gescholden worden na aanvechten.

Rmc_Jelluh

hebben ze bij mij ook keer gedaan had zelfs nog tijd om het t elaten zien de week erop .. ma ben gek...  nix eraf haha

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev