Advertenties


Auto total loss [EDIT] Nieuwe auto :) [/EDIT]

Gestart door EbOoZ, 10 juli 2006, 09:52:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EbOoZ

Bonjour,

Even niet zo goed nieuws vanaf mijn kant;

Afgelopen zaterdag heb ik omstreeks 0:00 uur een eenzijdig ongeval gehad. Ik kan me er niet zoveel meer van herinneren, maar ik deed op een gegeven moment mijn ogen open en op dat moment zat ik al in de berm, raakte een verkeersbord, een hectometer paaltje en begon tegen te sturen. Naar het nu lijkt viel de auto al niet meer te besturen, omdat de wielen waren geblokkeerd door de klappen van het eerste bord. Daarna ben ik immer geradeaus de bomen in gevlogen. Twee bomen geschampt, een draai gemaakt en tegen een derde boom tot stilstand gekomen.

Vervolgens was ik in een dusdanige shock dat ik wat rondjes om de auto heb gelopen. Ik ben via de passagierskant uit de auto gekropen, wat heeft geresulteerd in de nodig glaswonden. Pas vanaf het moment dat er mensen bij me kwamen kijken kan ik me weer dingen herinneren. Vanaf de klap op het hectometer paaltje tot aan de gesprekken met de mensen is één groot zwart gat.

De beelden spreken voor zich lijkt mij. Ik ben absoluut niet gelovig, maar ik moet bekennen dat ik in het ziekenhuis een eventuele god toch wel heb bedankt dat ik het er zo vanaf heb mogen brengen. Ik heb hier en daar wat glas- en schaafwonden. Mijn rechter enkel is gekneusd en mijn rechter knie heeft een aanzienlijke klap gekregen. Deze zit nu in het gips om alles daar te laten rusten. Volgens een agent die ter plaatse was is de gordel mijn redding geweest, omdat ik anders uit de auto was gelanceerd en dit uiteindelijk niet zelf had kunnen vertellen.

Houd uw hart vast:










Paultje

de t*ring. Je moet idd blij zijn dat je er nog zo ben afgekomen. sterkte iig......
snappie

Michel Cijs

niet leuk om een clubauto zo terug te zien

ik ben ook niet gelovig, maar hier heb je echt wel een engeltje op je schouder gehad.......pffff wat een klapper

Henry

 N dit is nou niet echt het nieuws wat ik graag zou willen horen Danny aan het begin van een nieuwe week.
Kolere dat moet een flinke klap zijn...  zo'n mooie wagen...en dan ....   8)7 AU

Sterkte met je verwondigen en auto

Nils


dennis (red-devil)

Red-Devil

yamf

OMG!!! wat erg dit!

Zo.. je mag blij zijn dat je nog heel uit de auto bent gekomen!!  :x

Pffff... hoe hard heb jij in Godsnaam geregen????  N

Timo Zuiderduin

Omfg,... Danny!!

Wat een klapper is dat geweest.!
nog een geluk dat je er met gering letsel uit bent gekomen!
dit had veel erger kunnen zijn!

dit zijn idd schokkende beelden man!

Sterkte met het herstel!!

carlos

Damn wat een klap moet dat geweest zijn.. Gelukkig dat je zo relatief weinig mankeert, dat is het belangrijkste.. Maar doodzonde van je auto, vond het al een van de mooiere clubauto's (heb iets met geel :)).. Sterkte..

Michel Veltman

Citaat van: Michel Cijs op 10 juli 2006, 10:01:01
niet leuk om een clubauto zo terug te zien

ik ben ook niet gelovig, maar hier heb je echt wel een engeltje op je schouder gehad.......pffff wat een klapper

* Michel Veltman sluit zich volledig aan!

*speechless* damn
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Benjamin Renon

Damn, dat was een flink klap geweest...

Gelukkig valt het met jou nog mee. Sterkte met het herstel.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EbOoZ

Dank voor de reacties !-!

Die auto kan me op het moment niet echt meer boeien moet ik zeggen. Tuurlijk heb ik wel even een traantje weggepinkt toen ik deze foto's te zien kreeg, maar ach... als het persé moet koop ik wel weer een gele ;)

Ik ben zo ontzettend blij dat ik het allemaal nog kan navertellen dat ik me alleen nog maar ga richten op de toekomst onder het mom van "Always look on the bright side of life".

Overigens reed ik niet extreem hard... 90 waar je 80 mag. Het kan natuurlijk wel zijn dat ik van schrik het gaspedaal nog harder heb ingetrapt met het idee dat ik op de rem trapte. Maar goed... dat is allemaal speculeren. Ik ben blij dat ik me er bijna niets meer van kan herinneren aangezien die beelden nog wel eens voor de nodige slapeloze nachten hadden kunnen zorgen!

Om nog maar even enige humor toe te voegen aan dit topic... gisteren zat ik er zo bij :q

Timo Zuiderduin

Je kan gelukkig alweer lachen (al is het als een boer met kiespijn).

EbOoZ

Nee dat komt omdat als ik m'n voorhoofd teveel omhoog doe het zeer doet (airbag is er langs geschuurd) ;)

Yskonyn

Sjezus man, wat een geluk! Gelukkig dat je het na kunt vertellen en  er nog relatief goed vanaf bent gekomen, man!  !-!
Dat is het allerbelangrijkste!
Heel erg zonde van de auto, maar persoonlijk letsel is nog erger, laten we dat vooropstellen.  Y

Sterkte!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev