Advertenties


1.6/2.0 ??

Gestart door meganecoupe, 12 maart 2006, 14:06:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

meganecoupe

Hallo,

Op de Renault Megane Coupe waar ik gistermiddag een proefritje ingemaakt heb staat onder de knipperlichten aan de zijkant dat het een 1.6 is.

Op het kentekenbewijs staat dat het een 2.0 is.

Nu zag ik op t forum bij projecten en dan die van Paul van Dijk (trouwens ook een mooie coupe) ook dat er 1.6 op de auto staat en in het onderwerp een 2.0.

Wat is er nu waar????

Michel Cijs

paul v dijk is een 16v

een 2.0 16v wel te verstaan

dus als er op de zijkant 16v staat dan is het de zwaarste motor, is het 1.6e dan is het de instapmotor

meganecoupe

Sorry, verkeerd gelezen.....

Ik zal maandag dan nog even vragen of die ik op het oog heb een 1.6 of een 2.0 is!

Jeroen

Als je het kenteken heb is het antwoord eenvoudig te vinden  ;)

Stefan

ik zou het iig maar wel ff goed checken voordat je een 2.0 denkt te kopen en het is een 1.6e...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Erix

ff onder de motorkap kijken.... motorruimte met een 1.6e is erg leeg en een 2.0 16v ligt daarentegen redelijk fatsoenlijk vol
ZX-Audio · the finest audio products around

Wouter

als je niet goed kijkt kan een 16v teken boven de knipper misschien verwart worden met 1.6e? (eerste is een 2.0 16v en de laatste een 1.6 8v). En trek gewoon idd even de 'hood' open en kijk wat er op het motorblok staat :D Hoop een 2 liter voor jou! 8)
Renault 19 1.8s --> Renault Megane Coupe 2.0 16v --> Renault Megane II Grand Tour 2.0 16v Tech line --> Renault Megane III Estate Tce 180 Privilege

pinodekip

Als het een 2.0 8v is dan zit het onder de moterkap ook niet echt vol, maar dan is het wel een 2 liter. Ik zou inderdaad het kenteken even raadplegen en nog eens goed kijken ;D Een 1.6e is trouwens ook een leuke auto toch ;D

meganecoupe

We zijn dr uit!

De verkopen had niet goed gekeken.
Hij had de papieren van een ander model (met bijna hetzelfde kenteken)

Het is een 1.6e

RaymondTroost

jaja goeie verkoop truck.. :D

Er lag zeker ook een invalide pas in en kussentjes op de achterbank.. Tja.. van eenoud vrouwtje geweest he ;D


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev