Advertenties


A1 GP

Gestart door ids, 9 oktober 2005, 18:12:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Veltman

nou gaat beter dan een fransoos die engels klept ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

edwin p

ik kijk normaal gesproken er nooit naar maar ik heb geloofik veel gemist van het seizoen :'(
wel erg stoer was die race 8)

Dennis Postma

Tja maar 30pk meer op een rechtstuk is altijd wel volgens mij, maar goed Jos weet het natuurlijk een stuk beter dan ons allemaal bij elkaar  ;D Op naar de volgende race op Lagunaseca, eens zien of we daar wat moois kunnen verwachten  :D

Michel Veltman

het is iig een waanzinnig mooi baantje met de befaamde ''cork screw'' bocht ;D :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

juist...idd waanzinnige actie 8)
zat toen echt te stuiteren op mn stoel haha
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

henk

#35
ben wel erg benieuwd naar de volgende race op laguna seca.
is echt een super mooie baan :D
hier wat beelden van de befaamde corkscrew 8) http://www.manicmotors.com/motorsport2004/champcars/2004motorsportseason_champcars_lagunaseca.htm

Dennis Postma

Ben benieuwd hoe het uitvalt met de uitzend tijden gezien er het zelfde weekend F1 is  :-\

Michel Veltman

amerika is avonds...bahrein ochtends (dacht ik???)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Bahrein is rond half 1 NLtijd, althans dat had mijn wederhelft even bekeken  ;)

henk

rondje laguna seca http://www.simracers.nl/images/onboard%20laguna%20seca%20Rosberg.wmv
erg fraai gedaan door iemand van het verstappenforum :D

Michel Veltman

:D altijd leuk die onboard rondes, heb er van de F1 ook een flink aantal door de jaren heen verzameld :D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)


henk

tja..........je hebt altijd baas boven baas he :D 8) :P

Michel Veltman

helaas heb ik geen onboard lap van Paul Tracy in de champcar op die baan. Tracy heeft nl een tijdje met een camera gereden die IN zn helm gemonteerd zat...dat was echt super om te zien 8)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Jeroen

Kijk Mamma, zonder handen  8)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev