Advertenties


A1 GP

Gestart door ids, 9 oktober 2005, 18:12:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Veltman

sja ik hou het erop waar 2 vechten , ook 2 schuld hebben..
no way dat het alleen verstappen/rothengatter schuld is...zo gek zijn ze echt niet ....

er zijn iig geen winnaars nu, alleen verliezers..(alhoewel bleekemolen het vast niet erg vind om te racen...)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Meganez

Wat een prestatie van Bleekemolen op zn regenbandjes zeg  _o_ _o_ _o_
jammer genoeg net geen podium op zn debuut

Michel Veltman

erg jammer idd maar een prima debuut !-!
gun het hem van harte..
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Reinier Goorden

Zo weer thuis van een FANTASTISCH weekend. Inderdaad wat was het spannend zeg. Aan ons heeft het niet gelegen, wij hebben er alles aan gedaan om Jeroen naar de overwinning te schreeuwen. Y
We zaten in het midden van de tarzanbocht in de duinen. Wereldplekken, lekker vooraan tegen het hek met de stoeltjes. Enkel vanmorgen dachten we lekker vroeg te zijn, 07.30 op het circuit maar we moesten genoegen nemen met een plekje achter de mensen tegen het hek. We konden het gelukkig toch keurig zien en het was beregezellig.
Flink wat foto's geschoten alleen is het ff afwachten hoe ze geworden zijn vanachter het hek. Zal ze van de week wel ff uitzoeken en online zetten.
Heerlijk geslapen dankzij Abdella ;)

Nogmaals we hebben genoten, met volle teugen. JEROEN BLEEK BETER _o_ Y

Michel Veltman

ben heel benieuwd naar de fotos !-!
Jeroen is ook een prima rijder, dat heeft ie al meermalen bewezen in de DTM...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Heb de race niet live kunnen kijken, maar de samenvatting ´s avonds heb ik nog wel ff gezien. Bleekemolen heeft het idd niet slecht gedaan. Op naar tjechie  !-!

Jeroen

Was zeker een geslaagde race, dankzij Reinier de race live kunnen bekijken  !-!, maar na een kwartiertje toen het begon te regenen maar weer lekker verder gaan kijken op de beamer  ;)

Ps, Remko.. die Alpine is zo mooi niet meer, afgelopen nacht is daar hun pavilioen op geland  l-

Reinier Goorden

Oeps. Was een aardige alpine.
Dankzij Remko en mij hoor jeroen, ik ga niet met alle eer strijken.

Reinier Goorden

Zoals beloofd wat foto's.

Heb een hele kleine selectie gemaakt van wat leuke foto's. Het is toch allemaal een beetje hetzelfde.
http://www.mijnalbum.nl/Album=H6LJR674

Dennis Postma

Reinier, zijn nog niet eens zo slechte foto´s ondanks het hek.  !-!

carlos

Heb net de foto's van afgelopen weekend even uitgezocht:

http://foto.gris.nl/serie/a1gp

Paar highlights:

Onze plek op de TH tribune.. Zijn er welgeteld 5 minuten geweest, daarna direct richting duinen vertrokken (veel beter zicht !)..


Bleekemolen 'in actie' :)


Daarvoor kom je natuurlijk naar Zandvoort :P


Black beauty..


Neerlands trotst..

En ja ik weet het: mag m'n sensor wel eens schoonmaken :)


Reinier Goorden


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev