Advertenties


A1 GP

Gestart door ids, 9 oktober 2005, 18:12:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Veltman

Jos 4e geworden in de sprintrace en de snelste ronde op zn naam gezet :D
en nu op naar de feature race ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Heb de sprintrace niet gezien maar ik zit al klaar voor de hoofdrace  :D

Stefan

gaat nu ook weer lekker
op het moment 2e :D
hopen dat er geen problemen komen...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Meganez

Tweede gebleven dus idd weer een goede prestatie van Jos

Michel Veltman

yep maximaal resultaat dit weekend :D keurig!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Yep, een nette P2, al had ik wel het id dat er misschien iets meer ingezeten had als ie z'n powerboost wat vaker gebruikt had. Maar we mogen tevreden zijn met P2 ?:D

Stefan

5de in klassement is opzich ook niet verkeerd.... :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Michel Veltman

#22
volgens mij heefft ie wel de snelste raceronde van de 2races gereden en dus nog 1 punt extra ???
hmm blijkbaar niet dus..toch weer die fransoos geloof ik ;)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Jeroen

En nog een hele goede kans om 3e te worden in het klassement  :D

Alleen snap ik het niet van die powerboost, die gebruik je toch gewoon allemaal in de laatste rondes  ???

Meganez

Hij had (in zijn laatste ronde) de snelste ronde gereden in de sprint race, maar die Fransoos had idd de snelste ronde in de feature race. En het is misschien wel logisch dat hij in de laatste rondes zijn boosts niet heeft gebruikt omdat het begon te regenen en hij denk ik toch wel voor zekerheid heeft gekozen.

Michel Veltman

je word op je wenken bediend Jeroen..Jos antwoord je vraag @persconferentie ;D
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Jeroen

Volgens mij wilde dhr Kalff dat het ging regenen, ik heb geen druppel gezien  :)

Jeroen

En wat zegt tie, zit nu achter de comp en niet voor de tv  ;)

Michel Veltman

het is een baan waar je lastig kan inhalen en volgens Jos geeft het gebruik van die boosts weinig extra's....

(daarnaast wat ik zag gleed jos nogal in laatste ronden dus wellicht ook zinloos om dan 30extra pk op de achterwielen te gooien..maar dat is eigen interpretatie van de beelden)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

blijft leuk he een limburger die engels praat...... ;D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev