Advertenties


A1 GP

Gestart door ids, 9 oktober 2005, 18:12:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Veltman

sja dat is vaak het probleem..geld zorgt ervoor dat plezier op een 2e rang komt..(met alle gevolgen van dien..)
erg jammer maar niets tegen te doen..(daarnaast is autosport altijd al een sport waarbij financien de uitslag grotendeels kan bepalen)..
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Dat is dan ff een flinke domper zo vlak voor het weekend zeg  :x Maar ik kan me Verstappen z´n mening wel goed voorstellen, het is ten slotte niet de 1e keer dat ´m dit overkomt bij Jan Lammers. Dan kan ik me voorstellen dat idd het vertrouwen aanzienlijk minder word. En zoals al eerder gezegd hier, je kunt wel voor niets instappen maar echt risico loos is het racen natuurlijk niet  ;)

Remco v.K.

Dus jouw werk is ook naar de klote. Want let wel, het is 'werk' voor al die voetballers en coureurs. Als jij van je hobby je werk maakt omdat je er geld mee kan verdienen wil je ook netjes op tijd betaalt worden. En wanneer je niet betaald krijgt door je werk-/opdrachtgever dan is het simpel:  --

Kennis van me is ook DJ welke nogal eens een hier en daar draait. Als hij bij een club/disco een keer niet ergens volgens afspraak betaald krijgt is dit ook over en uit voor een volgende keer.

Natuurlijk heeft Jos een verkeerd imago opgebouwd de laatste jaren, maar hij heeft wel samen met Olav Mol en Allard Kalff de autosport een enorme boost gegeven met de F1.

Michel Veltman

http://home.aim.avans.nl/jmsteren/jos_interview_veronica.mp3

stukje van interview van Veronica radio met verstappen vanmorgen en je hoort de stoom uit de oortjes komen van verstappen....
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Zo boos heb ik ´m nog niet vaak gehoord. Maar hij is kennelijk op dreef  :D :x

http://www.racefreaks.nl/news_management.rf?action=showarticle&articleid=15426

Michel Veltman

dat interview stond gisteren/eergisteren al op de sites...maja geef de man eens ongelijk als je elke x zo gen***d word (als je hem 100% moet geloven.)

beiden zullen vast schuld hebben maar damn dit gaat niet lekker zo...jammer dat het beetje de leidraad door zn carriere heen lijkt te zijn..(terecht of niet laat ik in midden)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

CiteerJos Verstappen fans krijgen hun geld voor tickets terug

(27/9/2006) Veel fans zijn enorm teleurgesteld nu het ernaar uitziet dat Jos Verstappen niet zal rijden in Zandvoort. De A1GP organisatie steekt de hand in eigen boezem want Jos Verstappen fans kunnen nu hun geld voor de gekochte plaatsbewijzen terug krijgen.

Fans die kaarten hebben gekocht om Jos Verstappen te kunnen zien rijden en hem te kunnen aanmoedigen komen in aanmerking voor de teruggave. Zij moeten een verzoek tot teruggave met hun boekingsnummer vóór vrijdag 29 september 2006 e-mailen naar enquiries@a1gptb.com.

Daarnaast moet het volledige plaatsbewijs inclusief alle controle strookjes opgestuurd worden naar:
A1GP / Circuit Park Zandvoort
Postbus 132
2040 AC Zandvoort

Voor meer informatie of wanneer er nog vragen zijn, verwijzen wij naar bovenstaand e-mailadres en/of www.a1gp.com.
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Jeroen

Ik zie hier niets over staan op a1gp.com.

Waar heb je dit bericht vandaan?

Michel Veltman

autosport.com en ook op f1racing.net (en dan NL kiezen)
maar ook verstappen site staat het vermeld
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

om verhaal nog maar x slinger te geven
op onderstaande link zijn 2 audiofragmenten te beluisteren waarin zowel Jan Lammers als Huub Rothengatter visie geven op dit verhaal..

http://www.bnr.nl/ShowNieuwsArtikel.asp?Context=N%7C2%2C0&src=redactie&id=3971

waarheid zal wel in midden liggen...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Al met al dus gewoon weer een zooitje.  l- Ben bang dat we Jos niet meer in de A1GP terug gaan zien als ik eerlijk ben, maar de toekomst zal het uitwijzen  ;)

Michel Veltman

#146
en om nog x gerucht op vuur te gooien (site is mij onbekend en of dit waar is....echt geen id!
lees en neem dit dus met korrel zout...

CiteerGEHEIME MEETING LAMMERS EN VERSTAPPEN
Vanavond zal er een laatste poging ondernomen worden om te zorgen dat de problemen alsnog worden opgelost tussen Team Holland en het Verstappen kamp. Jos Verstappen is erg geschrokken van alle negatieve aandacht van de media en fans en wil toch graag kijken naar een oplossing.

Mogelijk zal Trust een bedrag betalen aan Verstappen. Dit bedrag zou gelijk zijn aan de gevraagde bank garantie door Huub Rothengather.

Wordt vervolgd.........

site: www.f1togo.com

[modbreak]indien verwezen wordt naar een website gaarne ook de www. ervoor zetten,kleine moeite, groot plezier[/modbreak]
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Michel Veltman

srry !-!
dacjt dat ik de url ook meehad genomen...blijkbaar ff te snel getikt..
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Jeroen

Meneer Verstappen is niet echt populair meer  :D

Reinier Goorden

Naast mij mag ie wel komen zitten hoor Y Kan ik hem eens ff stevig aan de tand voelen ;) :q

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev