Advertenties


auto bekrast

Gestart door Ferdi, 20 oktober 2006, 19:26:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ferdi

woensdag op donderdag bezoekers gehad, die mijn auto eens echt grondig wilden bestuderen....  :cry:



linkerdeur (bestuurderskant)



linkerachterscherm



kofferdeksel



ik heb besloten om heel de auto nu eens grondig aan te pakken, dus de meggie krijgt een heel nieuw kleurtje, das het enige positieve wat er nu kan uit kan halen....

de plannen zijn:

- achterklep strak, kenteken naar beneden
- alle logo's rondom worden verwijderd
- antenne op dak hebben ze ooit afgebroken, voetje gaat eraf en wordt dightgelast
- en misschien nog een luchthappertje in mijn linkervoorscherm

bespaar je de moeite om te vragen welke kleur het wordt, die zeg ik niet... ik kan wel verklappen dat het een parelmoer kleurtje wordt


RaymondTroost

tja... kansloos.. kan er lang of kort over praten, maar zulke blijf je houden..

wel tof dat je hem opnieuw aanpakt.. succes!

Boy

G*dverd*mme wa een zieke geesten  >:(

Dit is de zoveelste megane al,
snap niet dat er zoveel zielige mensen rondlopen... N

succes met het herstellen

MB82

Erg triest weer inderdaad... Succes met de megane!

LVD

Ik weet wat je mee maakt.. Maand of 3 geleden hebben ze bij mij de gehele linkerkant bekrast.. net alles laten spuiten, 2 mnd geleden iemand in de rechtervoorkant gereden, en doorgereden (+- €1200,-- schade) en nu hebben ze achter bij het tank klepje weer een kras gemaakt van een cm of 15... :? ;(

good luck with it!

xforce

echt altijd weer van die jaloerse klote &#$^*#$&
tja k mag niet discrimineren ...

remko277

Alweer...  >:(  >:(  >:(
Wat een trieste lui loopt er hier toch rond in Nederland.
Ik hoop voor je dat ze het niet nog een keer flikken als ie eenmaal overgespoten is. Is het bij jou thuis gebeurd of niet?


lúk


Ferdi

ja het is recht voor de deur van mijn vriendin gebeurd, in Schaijk, de auto van mijn vriendin hebben ze ook gehad, en nog 2 meer, 3maanden terug hetzelfde verhaal, ook 4 auto's in de straat bekrast, maar toen was ik "gelukkig" op vakantie... het is voortaan triest ja idd...

Michel Cijs

dit is niet de 1e keer toch? als je hem aanpakt wellicht direct een garagebox overwegen......

wel klote dat er altijd mensen zijn die niet van de spullen van een ander af kunnen blijven *zucht*

Ferdi

is al een keer eerder gebeurd ja, maar was niet zoveel schade als nu....
hij komt iig dikker terug!

remko277

En wat als ze het nu nog een keer flikken?

Ferdi

het risico loop je altijd natuurlijk, maar nu maar voortaan proberen om de auto op de oprit te zetten zo dicht mogelijk bij het huis van mijn vriendin, thuis staat ie altijd achter het huis onder de carport... maar het idd triest dat het zo allemaal moet, omdat sommige mensen niet met hun klauwen van andermans spullen af kan blijven. Bij de politie is er melding van gemaakt, het is daar ooit al een keer eerder gebeurd zoals ik vermeldde, nu hoop ik dat de politie daar meer gaat patrouilleren. Maar dat zal wel niet, die hebben het veels te druk met bonnetjes uitschrijven....

vdwaldennis

Citaat van: Ferdi op 22 oktober 2006, 14:37:23
nu hoop ik dat de politie daar meer gaat patrouilleren. Maar dat zal wel niet, die hebben het veels te druk met bonnetjes uitschrijven....

zal waarschijnlijk niet gebeuren want het is bij mij al 3 keer gebeurd en ook 3 keer gemeld bij de politie :(

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev