Advertenties


Klets maar raak DEEL 130

Gestart door Stefan, 6 december 2010, 21:28:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

mwoa.. dan moet ik nu wel gaan opschieten... ik weet 't nog niet... Hangt er ook maar vanaf hoe het meezit allemaal.. :)

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Ik wil jou Maggie wel eens van dicht bij zien horen en ruiken!  8)

Heb je Projecten pagina helemaal gelezen, je was nog bezig met die Charger? ( Correct my if i am wrong ) :police:
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Dirk Kuipers

 Y

Charger zit inmiddels al in de steun... nu de dynamo nog en een stelpoelie.. Dan is de steun af en moet ik alleen nog een gaskabel op maat hebben, de benzinetoevoer regelen en de lucht vanaf charger naar motor.. Volgens mij ben ik daarna een heel eind.. :)
Kleine dingetjes als oliekoeler plaatsen, oilcatchcan, etc etc.. :)
En dan de auto nog afstellen natuurlijk...

phoe, ik hou op mnet typen, anders wordt t weer zo'n lange lijst.. :P

Ja, dan de auto weer eens netjes maken natuurlijk....

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

en dan nog Chiptunen of bedoel je dat met afstellen?  :huh:

nog een hoop te doen dus!
Ben benieuwd hoeveel pk's je dan hebt met die charger!

Veel succes gewenst!!  :grin:
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

Rogier

shiftgear ik kan je wel zeggen zijn auto klinkt heerlijk, tenminste toen ik hem zag met de openingsmeeting in nijkerk :P
hij zal wel meer dan 200 pk hebben :P denk dat ie de 250 pk ook wel gepasseerd is :P

theniels


Benjamin Renon

Is wel allemaal nog een schatting, he heren! ;) Wil hem wel eens op een vermogensbank zien hoe afgifte zal zijn.
Mijn Evo mag zich zaterdag weer voor een meting op gaan stellen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Tim

***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Benjamin Renon

Dat filmpje ken ik al. :cry: :x :neen:
Daar gaan diverse discussies op het MLR en Evoclub.org over. Het is gewoon knullig gedaan om hem niet aan de zijkant en/of voorkant goed vast te maken. Hij had niet naar rechts moeten schieten, dan was het slechter af gelopen l-
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Joey Voormolen

Kalender is goed gelukt vind ik.
Lowered M3C GT

Rogier

Ik zal hem hopelijk vanavond binnen hebben.

Je kan ook merken dat er veel aan het werk zijn :P

Dirk Kuipers

tnt is weer gaan staken toch?

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

hoe staat het met je evo ben ? kan je een beetje genieten met dit weer en sneeuw of doe je het kalm aan :P

Benjamin Renon

Het is wel een stuk rustiger op zaak zonder post. "Helaas" komen de facturen steeds meer digitaal binnen, waardoor het toch druk blijft.

Heb nog niet genoten van de sneeuw. :neen: Of ik zit als het sneeuwt op het werk of ik was zo laat thuis dat ik geen zin meer had om te spelen. Wel een paar keer onbedoeld in een 4wd drift gekomen en zonder al te veel moeite er ook weer uit. ;) En in allerlei zwarte zooi gaan spelen heb ik ook geen zin.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev