Advertenties


RS bumperkit

Gestart door smoothnick, 13 mei 2008, 23:28:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stefan

Citaat van: Bart RS op 20 december 2008, 00:03:25
ps hoe laad ik een fotootje op van de auto in mijn profiel?
thx en misschien tot op een meeting
grtz Bart

Dat kan alleen als je RMClid bent Bart.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

vertcitroen

mischien wel een hele brutale vraag maar wat ben je nou kwijt om de voor en achterkant aan te passen naar RS inclusief spuitwerk?
globaal dan want exacte prijs is moeilijk te geven...

rs50jochem

Kan variëren tussen de 800,- en de 1500,- denk ik..

kris

hallo

indien interesse in de rs bumpers,ik heb ze liggen 350euro voor de 2
met mistlichten,koplampsproeiers,alle cablages
alleen bij de achterste bumper zijn de zwarte achterkapjes niet bij

let wel op voorbumper past alleen op een phase 2

hey Jochem lang geleden :) :) :) :) :)

John B.

Welke kleur?

voorbumper past toch wel als je p2 koplampen erop zet?

Timo Zuiderduin

voor hatchback of CC?

rs50jochem

Kris heeft het over een normale Hatchback achterbumper..

Heej Kris..!! Binnenkort moeten we elkaar maar weer eens treffen.. ;)

michel81

ik heb nog een rs achterbumper liggen voor de cc van carzone is ook het originele model mag weg voor een leuk bedrag dus bij intresse hoor ik het wel.

drbiqs

Citaat van: John B. op 28 februari 2009, 18:46:36
Welke kleur?

voorbumper past toch wel als je p2 koplampen erop zet?
de fase 2 bumper past wel,alleen zal je inderdaad nieuwe koplampen nodig hebben fase 2 en nieuwe roosters.
voor je achterbumper heb je volgens mij ook een andere uitlaat nodig.
dat is voor mij ff de reden dat ik daar nog ff mee wacht.(€€)
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

John B.

Andere uitlaat weet ik niet, maar zal beetje slordig staan, 2 van die lege gaten in je bumper...


@drbiqs: kan ik ergens wat fotos zien van je megane?

matthew

fase 2 voor bumper past op elke megane voor en als je een fase1 hebt er fase2 koplampen in.(als je xenon origineel hebt is dit niet zomaar om te zetten omdat er in een fase 2 ook andere xenon lampen in zitten dus dat komt er dan ook nog bij).Achtebumper voor cc en Grand tour moet aftermarket.

Voor een hatchback voor en achterbumper origineel nieuw en alles erbij en in de kleur en gemonteerd kom je rond de 1700euro uit geloof ik.(dit is wel zonder de fase 2 koplampen)

kris

tja bij de dealer
350euro voor de 2 bumpers dan evt 2 koplampen (sloperij,ongeveer 250euro voor de 2????????)
spuitwerk ronde de 200euro
evt de rubberen onderlip 150euro (dit hoeft niet) en dan nog de onderplaat en de 2 zwarte achterkapjes van de achterbumper,
dan kom je belange niet aan de 1700euro

matthew

klopt maar ik heb het ook over nieuw en hij vraagd info en dat geef ik,ik zou het zelf ook wel weten.Op de sloop zul je nog niet echt fase2 koplampen vinden denk ik

drbiqs

#58
Citaat van: John B. op  1 maart 2009, 13:17:17
Andere uitlaat weet ik niet, maar zal beetje slordig staan, 2 van die lege gaten in je bumper...


@drbiqs: kan ik ergens wat fotos zien van je megane?

http://home.tiscali.nl/peip1/megane/314085625_6_9VkP.jpg

http://home.tiscali.nl/peip1/megane/314089253_6_L6qS.jpg

hier twee pics van m'n voorbumper.

anders moet je hier maar is informeren,heb ik hem ook vandaan http://www.veban-rijswijk.nl/

meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Nick Mattheus

Citaat van: Bart RS op 20 december 2008, 00:03:25
hallo daar ik ben net nieuw op het forum en heb me deze zomer een 1.9 dci 2005 cc volledige RS outfit 2de hands gekocht.
Heb me ook een setjes verlagingsveren gekocht die iets hoger liggen dan de huige (11 cm bodemvrijheid is net iets te weinig in Belgie ;-)
Heeft er iemand toevallig een goedkoop adresje om de eibach veren eronder te zetten en uit te lijnen?

ps hoe laad ik een fotootje op van de auto in mijn profiel?
thx en misschien tot op een meeting
grtz Bart

Hey Bart,

Juist gelezen dat je ook van België bent.
Van welke kanten kom je?

Ik heb hier nog een heel goed adresje voor jou om de wagen te verlagen.
www.crauwelsbanden.be

Is zowat een van de bekenste hier in België, en een stukje in Nederland :q
Megane I Phase II Cabrio, met een verlaging van om en bij de 12Cm is goed voor een bodemspeling tussen het asfalt en de bodemplaat van 3.5Cm

Renault Megane I Phase II cabrio - Volkswagen Golf mk2 - Toyota Landcruiser 120

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev