Advertenties


RS bumperkit

Gestart door smoothnick, 13 mei 2008, 23:28:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

drbiqs

het is inderdaad henk uit rijswijk waar we het over hebben.
ik snap niks van die motor kap,want ik heb het na gevraagd bij bart van de sande die belgische jongen met die zwarte cc,die heeft ook de fase 2rs bumper gemonteerd en die heeft het niet over een motorkap gehad.
als ik ook nog is een andere kap moet gaan bestellen wordt het helemaal een duur geintje.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

rs50jochem

Ik heb nog nooit gehoord dat je de motorkap moet veranderen, deze is echt identiek van de phase I en de phase II.. En Bart van de Sande is toch ook niet de enige die deze truc heeft toegepast..! Kijk maar eens op www.meganecc.nl daar zijn er al meerdere aan het shoppen geweest..

drbiqs

ik krijg goede hoop van dit soort berichtjes heren,vond het ook al twijfelachtig dat je ook de motorkap zou moeten vervangen.
in ieder geval voor jullie berichtjes. :)
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

rs50jochem

Top opgezocht Remko.. Het echte bewijs en daarmee toch wel geleverd..!  !-!

drbiqs

dank je wel remco voor deze onomkeerbare bevestiging.
ff een vraagje ik heb ook dialogys maar hoe kan je 2 verschillende bouwjaren te gelijk oproepen?
alvast bedankt,je weet niet hoe blij je me maakt met deze bevestiging. !-! !-! !-!
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

drbiqs

bedankt kerel nu weet ik eindelijk welk type ik moet invoeren thanks. !-! !-!
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Bart Van de Sande

Ik heb ook nog steeds men origineele motorkap en denk ze niet te vervangen hoor.
Gewoon bumper en lampen vervangen en je heb bijna een Fase2.

drbiqs

Citaat van: Bart Van de Sande op 30 juli 2008, 15:41:28
Ik heb ook nog steeds men origineele motorkap en denk ze niet te vervangen hoor.
Gewoon bumper en lampen vervangen en je heb bijna een Fase2.

bedankt voor je snelle reactie bart.
dat van de motorkap had ik ook al bevestigd gekregen van remco.
mag aan nemen dat henk uit rijswijk uit z'n nek l*lt
we zullen het volgende week zien alles is als het goed ik besteld in huis en gespoten.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

smoothnick

Citaat van: drbiqs op 30 juli 2008, 16:33:35
Citaat van: Bart Van de Sande op 30 juli 2008, 15:41:28
Ik heb ook nog steeds men origineele motorkap en denk ze niet te vervangen hoor.
Gewoon bumper en lampen vervangen en je heb bijna een Fase2.

bedankt voor je snelle reactie bart.
dat van de motorkap had ik ook al bevestigd gekregen van remco.
mag aan nemen dat henk uit rijswijk uit z'n nek l*lt
we zullen het volgende week zien alles is als het goed ik besteld in huis en gespoten.

Hmmm ik voel me nu dan ook een btje behoorlijk gen...d :neen: door Mr henk.
Hebben ze dan met opzet met mn motorkap lopen kloten omdat ze die bumper niet wilden verkopen ???
Of konden leveren???
Raar... maar anyway mijn meggie ziet r strak uit en ben al bezig met de volgende fase :D

dus drbiqs suc6 en we zien je meggie gauw :D :D :D


drbiqs

#39
hoi smoothnick

weet niet of het ook zo is wat jij denkt,maar je hebt nu indwerdaad een mooi strak karretje !-!

ps wat is je volgende fase,ben wel benieuwd.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

rened

ik heb mn 03 ook omgebouwd naar 07, en je hebt idd geen motorkap nodig
alleen bumper, koplampen, onderplaat, bevestigingstukken koplampen
en nog wat klein plastic spul.

Enigste wat bij mij niet uitkomt, (en ik dus wou vragen hoe het bij andere zit)
is mn motorkapsluiting. Die komt niet meer door de bumper heen.
Heb de sluiting van een RS besteld, maar die is nog steeds te kort, komt ook niet
door de bumper heen.
Iemand anders ook last van?

drbiqs

Citaat van: rened op  1 augustus 2008, 19:48:19
ik heb mn 03 ook omgebouwd naar 07, en je hebt idd geen motorkap nodig
alleen bumper, koplampen, onderplaat, bevestigingstukken koplampen
en nog wat klein plastic spul.

Enigste wat bij mij niet uitkomt, (en ik dus wou vragen hoe het bij andere zit)
is mn motorkapsluiting. Die komt niet meer door de bumper heen.
Heb de sluiting van een RS besteld, maar die is nog steeds te kort, komt ook niet
door de bumper heen.
Iemand anders ook last van?

klopt inderdaad dat van die sluiting.
ik heb het opgelost door er twee tairipssen aan vast te maken en dan eentje dubbel uit je rooster te laten steken,net een klein stukje zo dat je er bij kan.
zo kan je toch de motorkapsluiting bedienen.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

smoothnick

Citaat van: drbiqs op  4 augustus 2008, 16:45:26
Citaat van: rened op  1 augustus 2008, 19:48:19
ik heb mn 03 ook omgebouwd naar 07, en je hebt idd geen motorkap nodig
alleen bumper, koplampen, onderplaat, bevestigingstukken koplampen
en nog wat klein plastic spul.

Enigste wat bij mij niet uitkomt, (en ik dus wou vragen hoe het bij andere zit)
is mn motorkapsluiting. Die komt niet meer door de bumper heen.
Heb de sluiting van een RS besteld, maar die is nog steeds te kort, komt ook niet
door de bumper heen.
Iemand anders ook last van?

klopt inderdaad dat van die sluiting.
ik heb het opgelost door er twee tairipssen aan vast te maken en dan eentje dubbel uit je rooster te laten steken,net een klein stukje zo dat je er bij kan.
zo kan je toch de motorkapsluiting bedienen.

Maar los daarvan past de bumper perfect? en graag wat foto's ;) ;) ;)
Ben wel benieuwd

drbiqs

foto's staan in  ik heb wat nieuws gekocht/gemonteerd.
en het past perfect,is tenslotte een orginele RS bumper.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

Bart RS

hallo daar ik ben net nieuw op het forum en heb me deze zomer een 1.9 dci 2005 cc volledige RS outfit 2de hands gekocht.
Heb me ook een setjes verlagingsveren gekocht die iets hoger liggen dan de huige (11 cm bodemvrijheid is net iets te weinig in Belgie ;-)
Heeft er iemand toevallig een goedkoop adresje om de eibach veren eronder te zetten en uit te lijnen?

ps hoe laad ik een fotootje op van de auto in mijn profiel?
thx en misschien tot op een meeting
grtz Bart

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev