Advertenties


RS bumperkit

Gestart door smoothnick, 13 mei 2008, 23:28:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

smoothnick

Ja ik zie t op mn collega zn computer. Bij mij doen ze t wel. Heb ze van mn live gelinkt. Even op n andere website opslaan

smoothnick


Ivo

Mooi man !-! bijna een Rs.

rs50jochem

Netjes hoor..! Pijpjes zitten er mooi in..!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

smoothnick

Idd net een echte Rs  :D maar dan anders. Ik ben er heel blij mee en Veban heeft goed werk verricht. Ik heb zelfs die rs logo's op de portieren kado gehad  :)
Dat noem ik nou service  _o_  maar daarentegen stond er wel veban op mn nummerplaat haha. Bedankt voor de tip Matthew en Jochem natuurlijk voor de uitlaat ;)
Voor de rest iedereen hier bedankt voor de reacties en het zo snel helpen vinden van de originele bumpers.

Nu op zoek naar wielennnnn en cker 5cm laten zakken want ik rij nu een wannaB SUV RS  :D

rs50jochem

Goede berichten..! Zakken en andere wielen.. Kan het nog mooier..!

matthew

graag gedaan en het staat idd erg mooi.

Dirk Kuipers

Staat mooi inderdaad!

Ivo


[/quote]
Citaat van: smoothnick op  2 juli 2008, 21:47:53


Nu op zoek naar wielennnnn en cker 5cm laten zakken want ik rij nu een wannaB SUV RS  :D

Ik ben opzoek naar het nieuwe type wiel dus heb waarschijnlijk na de zomer een setje over. ;)

Jacob

Ziet er mooi uit!  !-!

drbiqs

hoorde vandaag dat als je de fase 2 voorbumper wil monteren op een fase 1 dat er ook een andere motorkap op moet :? :? :?
dacht dat er alleen de koplampen vervangen moesten worden.
weet iemand hier meer van,dan hoor ik het graag. :)
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

drbiqs

dat dacht ik bij me zelf ook,had dat gehoord van iemand die de RS bumper verkoopt op marktplaats.
vond het al een beetje vreemd dat die ook over een andere motorkap begon.
ga morgen wel weer ff bellen.
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

drbiqs

ja helaas wel ja,daar baal ik dan wel weer van. >:(
als alles door gaatr komen ze mischien wel in de aanbieding. Y
meg 2 16/16 2003 5 deurs zwart *xenonlook fase 2 koplampen*RS fase 2 voorbumper*heldere achterlichten*rs grill*3,5 cm down*sportpot*17 inch proline wielen*knippers in de spiegels*led stadslicht*xenonlampen*open luchtfilter*renault achterspoiler*

smoothnick

Citaat van: drbiqs op 16 juli 2008, 21:50:14
dat dacht ik bij me zelf ook,had dat gehoord van iemand die de RS bumper verkoopt op marktplaats.
vond het al een beetje vreemd dat die ook over een andere motorkap begon.
ga morgen wel weer ff bellen.

Die gene op marktplaats heeft gelijk. En ik denk dat het Henk van Veban in Rijswijk is. We hebben het ook geprobeerd op mijn megane en het waren niet allee de koplampen die niet pasten. De motorkap sloot niet aan. Ik moest en zou het met mn eigen ogen mee maken dat het niet paste maar idd het past niet. Zo kan je iig je koplampen houden ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev