Advertenties


RS bumperkit

Gestart door smoothnick, 13 mei 2008, 23:28:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

smoothnick

Hoi mede megane rijders,

Ik ben Wendell en heb sinds een paar maanden een megane 2 uit 2005. Niet de facelift versie.
Leuke auto rijd lekker en gelukkig geen problemen mee.(iig nog niet)
Echter wil ik hem leuker maken. Een RS  :) maar dan met 1.6 motor.
Ik heb zowat het hele forum al uitgespit maar weet nog steeds niet wat het beste is qua merk of kwaliteit bumpers
en waar ik deze het beste kan bestellen. Ik heb wel al een rs uitlaat van een member overgenomen  !-! Stap 1.
Mij vraag is dus wie kan mij aanraden waar ik de bumpers kan bestellen en het liefst ook laten spuiten en monteren.
Ik heb ook begrepen dat de meeste van deze bumpers polyesther zijn. Minder stevig als abs helaas maar abs bumpers
kan ik nergens vinden op het net. Ik woon zelf omgeving den haag nootdorp dus in de buurt zou wel mooi zijn.
ik wil er wel voor rijden maar in de buurt is altijd wel prettig.
Hopelijk kan iemand me hier gauw mee helpen.

Alvast bedankt,

Wendell

matthew

Gewoon originele rs bumpers  er op zetten,dat is het beste wat er is en kwaliteit is ook goed.

smoothnick

Citaat van: matthew op 13 mei 2008, 23:37:51
Gewoon originele rs bumpers  er op zetten,dat is het beste wat er is en kwaliteit is ook goed.
Ja heb ik zelf ook al aan gedacht maar die kan ik denk ik alleen bij de dealer halen en helaas kleden die
je meestal uit. Misschien nog een tip waar ik deze originele wat goedkoper kan krijgen dan bij de dealer?

matthew

Nou uitkleden vind ik niet maar wil je een kwaliteit bumper of alleen een rs bumper maargoed.

Volgens mij Veban in rijswijk heeft vaak 2e hands rs bumpers liggen misschien is dat wel interessant dan.


matthew

http://www.renault-onderdelen.net/?q=node/2

Hier kun je ze bereiken ze zitten in rijswijk


Informeren kan nooit geen kwaad en misschien wel een hoop besparen.

smoothnick

Helemaal top.
Was al aan het speuren op de website. Ik ga ze iig morgen even contacten.
En bedankt voor de snelle reactie ;)
En een fijne avond nog.

grtjs

Ivo

Hier een:

http://cgi.ebay.de/Renault-Megane-SPORT-TURBO-stossstange-vorne-TOP_W0QQitemZ180241500660QQihZ008QQcategoryZ65087QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Is 2e hands maar hellemaal compleet met alle roostertjes en mistlampen ed.
En het belangrijkste, hij is origineel ;)

smoothnick

Hoi ivo,

Dank je wel. Heb al gereageerd en nu maar hopen dat alles goed gaat :):):)

Klaas

en als je dan toch bezig bent.. jochem heeft nog een rs.. einddemper liggen (toch jochem??)

Ivo

Citaat van: smoothnick op 13 mei 2008, 23:28:37
Hoi mede megane rijders,

Ik ben Wendell en heb sinds een paar maanden een megane 2 uit 2005. Niet de facelift versie.
Leuke auto rijd lekker en gelukkig geen problemen mee.(iig nog niet)
Echter wil ik hem leuker maken. Een RS  :) maar dan met 1.6 motor.
Ik heb zowat het hele forum al uitgespit maar weet nog steeds niet wat het beste is qua merk of kwaliteit bumpers
en waar ik deze het beste kan bestellen. Ik heb wel al een rs uitlaat van een member overgenomen  !-! Stap 1.
Mij vraag is dus wie kan mij aanraden waar ik de bumpers kan bestellen en het liefst ook laten spuiten en monteren.
Ik heb ook begrepen dat de meeste van deze bumpers polyesther zijn. Minder stevig als abs helaas maar abs bumpers
kan ik nergens vinden op het net. Ik woon zelf omgeving den haag nootdorp dus in de buurt zou wel mooi zijn.
ik wil er wel voor rijden maar in de buurt is altijd wel prettig.
Hopelijk kan iemand me hier gauw mee helpen.

Alvast bedankt,

Wendell


Die
RS demper heeft hij al. ;)


smoothnick

Ja Matthew. Dat is hem geworden. Dat is geplaatst door Henk van Veban in Rijswijk. Hij gaat vd week in behandeling :):):) Dus de foto's volgen snel. Allemaal bedankt voor jullie reacties mee helpen zoeken. Helemaal top. En Ivo klopt die uitlaat heb ik al bij Jochem opgehaald.

rs50jochem


smoothnick

#13
En bij deze een paar pics. Next step verlagen en maatje 18 er onder 8)

   
        

       
         
       

       


De laatste met reclame van mn broertje zn nickname  o-)

Ivo

Idd, hier ook aleen maar mooie rode kruisjes Y

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev