Advertenties


Bumper stoot lijsten zwart/beige

Gestart door Zakaria, 25 februari 2008, 18:58:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

Morgen werd dus uiteindelijk vandaag,kon hem btw mooi naast een andere zwarte gt parkeren zo dat je het verschil kan zien. Al is de kwaliteit van de foto's niet top,mobieltje....





Het is een subtiele verandering,maar dat bevalt mij prima,de achterbumper heb ik net ontdaan van de strips,die komen er hoop ik van het weekend weer in kleur op.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

renault@soest

staat de auto erg goed vind ik..
Signature verwijderd, geen afbeeldingen gebruiken alsjeblieft.

meganemaarssen

heb je dit zelf gedaan met een spuitbus?

leg is uit?

ziet er nice uit..
op naar een RS...Look dan....;)

Roadkill (Michiel)

Yup zelf met spuitbus,maar het spuiten op zich is het werk niet,het schuren daarintegen.... Wel belangrijk als je het ook wilt doen is dat je eerst de strips eerst ff opschuurd (lichtjes) en daarna ontvet,en voor dat je begint met spuiten een hechtprimer opbrengt.Ik heb het na de hechtprimer goed in de spuitplamuur gezet en daarna waterproof geschuurt met korrel 400,ga de achterstrips zo met korrel 600 of nog meer schuren,hoe gladder de strips,hoe mooier daarna het resultaat.

Moet enkel ff het stootstripje van mijn deur ff opnieuw doen,zag dat ie daar niet mooi gedekt had,enne ga je metallic spuiten,hang de onderdelen dan zo als ze op je auto gemonteerd zitten,ivm lichtweerkaatsing van de metaaldeeltjes in de lak..

btw bedankt voor de complimenten
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

de dokter

Ziet er mooi uit! Wel veel werk maar de moeite waard.
Bedankt voor de foto's

Antoniusb

het is al even dicht dit topic maar hoe heb je nou precies de stootstrips eraf gekregen gewoon getrokken of met beleid en ergens met een schroevendraaier en een doek tussen gaan zitten... ik wil van de zomer mijn stootstrips ook opknappen met gewoon een kleurtje zwart ... maar dan moeten ze er eerst af... en zoek eigenlijk niet heel erg om mijn bumpers te demonteren...

Danillio

Ik laat a.s. dinsdag mijn strips rondom spuiten, handgrepen en spiegels. Meeste spuitwerk zal gedaan worden met het kunststof nog op de auto.

i2paq

Citaat van: Antoniusb op 25 juni 2011, 22:41:17
het is al even dicht dit topic maar hoe heb je nou precies de stootstrips eraf gekregen gewoon getrokken of met beleid en ergens met een schroevendraaier en een doek tussen gaan zitten... ik wil van de zomer mijn stootstrips ook opknappen met gewoon een kleurtje zwart ... maar dan moeten ze er eerst af... en zoek eigenlijk niet heel erg om mijn bumpers te demonteren...

Is er iemand die een duidelijke uitleg kan geven hoe die strips los te halen?

Ik lees dat ze er makkelijk af gaan maar hoe/waar te beginnen?
Renault Mégane III 1.5 dCI Hatchback (2012)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev