Advertenties


Renault megane 2003 Faceliften

Gestart door Birol151, 2 november 2015, 22:28:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Birol151

Goeie avond Leden

Ik heb een vraag ik heb sinds kort een renault megane 2 maar de voorbumper ziet er niet zo mooi meer uit
en dacht gelijk aan facelift wat de nieuwe modelen van megane ook hebben
en mijn vraag is, is het mogelijk om mijn auto te laten faceliften zonder dat er gelast moet worden ik heb niet zoveel verstand van
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Alvast Bedankt

Yorick

Volgens mij kan het, maar dan moet je je voorlichten ook upgraden naar de ph2.
Correct me if I'm wrong guys!

Felix

Klöpt, nieuwe bumper en twee nieuwe lampen.
De Ph1 lampen passen ook wel in de Ph2 bumper, maar dan blijft er een gat over omdat de Ph2 lampen een iets andere vorm hebben.

Tedo

#3
Mijn sedan uit 2006 is eigenlijk een late phase 1, maar gaat na een facelift door voor een late phase 2.
Destijds gelijk gedaan omdat de auto lichte schaafjes had op zowel de koplampen als bumper, dus spuiten moest toch al.
Zoals Felix zegt heb je naast een andere bumper (incl. alle grilles) ook twee nieuwe fase 2 koplampen nodig.
De mistlampen zijn hetzelfde.

korte

Zijschermen ivm andere koplampen, zijn deze gelijk aan elkaar of moeten deze ook vervangen worden? Zelfde vraag ook voor de motorkap?
Ik heb geen idee of daar qua vorm verschil in zit of dat het idd lampen en bumper wisselen is en klaar.

Tedo

Goed lezen is ook een vak; zoals in de post van Felix en mijzelf staat hoef je alleen de koplampen en bumper met grilles te vervangen.  ;)

De zijschermen en de motorkap zijn gelijk.

korte

Het was maar een vraag  ;) soms is zoiets namelijk wat meer werk. Maar dit valt alles mee en lijkt me prima zelf te doen.

Tedo

Klopt, een facelift was vroeger veel ingrijpender dan nu. Er wordt zo veel mogelijk hergebruikt.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev