Advertenties


Chroom

Gestart door DKelly, 28 april 2015, 22:36:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DKelly

Heren en dames,

Ik heb een zwarte Megane 2 phase 2 en ik ben benieuwd of er voorbeelden en tips zijn voor chroom sierlijsten voor rondom de ramen. 

Want ik wil mijn auto pimpen voor de zomer....


Tedo


DKelly

JUIST dit is de helft ik zoek de hele raam gedeelte zeg maar .... Maar niet de deurhendels... Trouwens jou angel eyes op je stationwagon zijn strak

Tedo


DKelly

Terwijl ik weer naar je ebay link kijk realiseer ik mij dat dat niet kan vanwege de spiegel en de plastic kappen

Tedo

Ik heb het ook nog nooit rondom gezien. Die lijsten doen me aan deze denken:


DKelly

Ja ik vind het wel mooi.... Maar dan wil ik mijn hendels zwart spuiten en net als jij mijn deur/bumper beschermers zwart spuiten. Zijn nu soort van semi donker grijs. Standaard model.

Tedo

Achter heb ik de stootstrips laten spuiten in de kleur van de auto, maar voor zit er een RS bumper op. Die heeft geen stootstrips.
De zijstrips heb ik gewrapped met 3M folie.

Willem

Die sedan is erg dik  :9~

meganofiel70

die chromen handgrepen heb ik toevallig anderhalve week geleden er op gezet....en ik moet zeggen staat wel sjiek ......de raamlijsten had ik niet eens aan gedacht maar ik denk dat ik dat ook maar eens ga doen.
ik heb de handgrepen trouwens van aliexpress .....koste me 19.38 euro....en binnen 10 dagen in huis.

Tedo

Zeker, Willem. Ben benieuwd hoe die achterbumper is gemaakt, want een (aftermarket) RS bumper achter bestaat niet voor de sedan (wel voor de CC en de grand tour).

Willem

Past die van een CC niet al redelijk op een sedan? En anders net als wat Mark aan het doen is 2 bumpers samenvoegen.

DKelly

Ja ik ga die lijsten zeker aanschaffen.... Ga dit jaar op vakantie naar turkeije en daar zijn ze lijp van de megane 2. Dus ff zo een toko binnenlopen en vragen om een special price.


DKelly

Citaat van: Tedo op 29 april 2015, 11:51:26
Achter heb ik de stootstrips laten spuiten in de kleur van de auto, maar voor zit er een RS bumper op. Die heeft geen stootstrips.
De zijstrips heb ik gewrapped met 3M folie.

Is dat wrappen nog een beetje doen? Ik wil voor de kleine me achterruiten blinderen bij zo'n wrap gast. Ik zal hem anders wel om een prijsje vragen. Wat is het een uur werk?

Tedo

Ramen blinderen is weer wat anders dan foliewrappen van stootstrips. Ik vond de strips goed zelf te doen, als je maar goede folie besteld. Op het www zijn ook veel tutorials te vinden van blinderen met folie. Ik vind het zelf alleen mooi als alle ruiten dezelfde tint hebben, maar de voorramen mogen niet van  :police: dus dan maar laten zoals het is.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev