Advertenties


Bumper megane 2 rs

Gestart door Francois, 2 juli 2014, 14:51:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Francois

Hallo, ik heb een vraagje.
Weet iemand of de achter bumper met dubbele uitlaat orgineel van een megane 2 rs op een gewone megane 2 passen?
Ik hoop dat iemand hier een passend antwoord op heeft.
Alvast bedankt

Tedo


matthew

Idd passend zonder problemen

Francois

Ok, zal dus alleen op een of andere manier de uitlaat passend moeten maken,hier zal wel diameter verschil in zitten verwacht ik, ik heb een 1.6 namelijk.

Tedo

Dat moet sowieso; als je niets aan de uitlaat doet ziet het eruit als bij die blauwe op de foto.

matthew

Idd , maar genoeg uitlaat las bedrijven die dat kunnen maken.
Pm  performence
LittLe exhaust
Etc

Francois

Ok dank jullie wel voor de informatie.
Weet ook nog iemand toevallig een voor bumper van een rs te koop?

Tedo

Wel een eind weg, maar hier, hier of een opknapper of voor en achter. Alternatief is deze van Elia.

Francois

Is idd beetje ver weg ja,
Die van elia vind ik persoonlijk niet zo mooi als die van de rs.

Francois

Weet iemand trouwens zo de uitlaat diameters van een 1.6 16v en een 2.0rs?

tilpieter

heb eventueel nog wel de originele einddemper van die van mij die je voor een zacht prijsje kan overnemen. heb er zelf sindskort een milltek onder zitten.

Francois

Nee dank je wel, ben al in bezit van de complete uitlaat vanaf cat tot en met einddemper.

Alleen nog dringend opzoek naar een orginele voorbumper.

Francois

weet iemand of de voorbumper van de rs gewoon helemaal past zonder aanpassingen?Heb een rs phase 1 bumper en een phase 1 auto.
Passen de binnenspatborden enz ook gewoon? zijn deze het zelfde?

Tedo

Heb je die gekocht van die RS die onlangs hier in onderdelen te koop werd aangeboden?

Het past niet zonder meer; een RS bumper is onderaan wat breder, waardoor je kleine opvulstukken nodig hebt aan je wielkuipen.
Maar wellicht heb je die er al wel bij. Heb je ook de bumper onderplaat erbij? Want ook die is iets anders.

Verder ga je nog problemen krijgen met je mistlampen; die staan verder uit elkaar waardoor je standaard kabel niet past (of heel strak staat).
Deze kan je echter vrij gemakkelijk verlengen.

Francois

Ja,
Die opvulstukjes heb ik er helaas niet bij en zaten er ook niet bij heb ik me laten vertellen.
Dan ga ik ff informeren bij dealer of deze los te koop zijn.
Misschien dat er iemand dat hier toevallig weet en een artikel nummer heeft.

Ook ben ik nog aan het kijken hoe ik de grijze strips van de achterdeuren los krijg aan de buitenkant.
Aan voorkant moest er een rubber dopje uit de deur en dan pinnetje induwen en dan eraf schuiven, maar zoiets zie ik achter niet.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev