Advertenties


ipad in dash

Gestart door St3pHaN, 8 april 2013, 00:55:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin

Onder je stoel misschien, dit kan zeker een optie zijn als je toch niet veel van zenders wisseld

Roadkill (Michiel)

Maar zo klein is een Megane console nou ook weer niet, sterker ken weinig auto's die meer ruimte hebben....
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

St3pHaN

loooool :D ja streamen kost ontzettend veel data!
Radio is dashboardkastje is voor mij niet fijn, het moet binnen handbereik zijn ivm met volume en equalizer...
Maar misschien is er geen andere optie en moet ik dat gewoon doen.
Ik ga vandeweek zo ie zo naar iemand toe die 2 Megane's heeft staan, ik haal dan 2 panelen eraf...
Paneel met de klok ( misschien kan ik daar wel iets mee verzinnen ) en de bedieningspaneel...
Ik vind het jammer dat er nog niemand op het forum een soortgelijk iets heeft ingebouwd anders was het een stuk makkelijker  Y
Een chinese 7 inch tablet voor een paar 10tjes is ook wel leuk, maar dan kan ik net zo goed een dubbeldin radio kopen die er meteen in kan.
Het mooie weer komt eraan dus heb zin om lekker te hobby-en

St3pHaN

Citaat van: Roadkill (Michiel) op  8 april 2013, 19:49:02
Maar zo klein is een Megane console nou ook weer niet, sterker ken weinig auto's die meer ruimte hebben....

Ja dat klopt wel, maar een ipad mini is 20cm bij 13,5cm en is daarbij toch een flink stuk groter dan een dubbeldin.
Ik heb al gemeten en het zou wel in het radiopaneel kunnen mits ik die vergroot.
Alleen hij moet er ook nog makkelijk uit kunnen  :D

Karin

Succes met het hobby-en. Heb je wel nodig zo te lezen. Maar ik hoop dat het je lukt.

St3pHaN

Citaat van: Karin op  8 april 2013, 19:28:42
Onder je stoel misschien, dit kan zeker een optie zijn als je toch niet veel van zenders wisseld

Dat is inderdaad een hele perfecte en vrij makkelijke oplossing, ik denk dat ik die moet gaan onthouden.
Veel andere opties zijn er ook niet, als hij onder de stoel lig kan hij iig al harder en zachter.
Ik heb ook nog een afstandsbediening bij die radio wie weet kan ik daar ook nog iets mee.

Karin

Dit is misschien een hele stomme gedachte. Maar ik zat te bedenken is er geen los frame te krijgen dat je zoiets krijgt als bij een radio met navigatiescherm die eruit klapt, weet even niet hoe het heet.

St3pHaN

Citaat van: Karin op  8 april 2013, 22:26:22
Dit is misschien een hele stomme gedachte. Maar ik zat te bedenken is er geen los frame te krijgen dat je zoiets krijgt als bij een radio met navigatiescherm die eruit klapt, weet even niet hoe het heet.

Ja juist en dat zou dus perfect zijn, maar ik kan er niks van vinden op internet.
Er staat wel een link in dit topic maar dat is een complete unit met systeem...
Het mooiste zou zijn alleen die unit die uit je dash komt...
Zoals dit

Karin

Misschien zit het nog ergens in een schade/sloopauto? Maar ik dacht meer aan de voorkant van je dashboard. Weet niet even hoe het bij jouw auto zit.

Tedo

Ik denk dat de gemiddelde sloper voor een origineel navigatiesysteem meer vraagt dan het scherm in mijn link naar die Russische site.

St3pHaN

Citaat van: Tedo op  9 april 2013, 09:13:18
Ik denk dat de gemiddelde sloper voor een origineel navigatiesysteem meer vraagt dan het scherm in mijn link naar die Russische site.

Ja dat denk ik ook wel die dingen zijn echt prijzig

Karin

Ik bedoel alleen het frame er omheen. Misschien is dat ook ergens te krijgen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev