Advertenties


Powerbox

Gestart door megane2003, 22 mei 2012, 00:02:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Christian de Vriend

Citaat van: dennis1985 op 30 mei 2012, 23:53:18
de ANWB ook na een maand of zes   Y  --  8)7

Tenzij je je eigen blok verrot hebt opgebouwt,is er tot op heden nog geen motor kapot gegaan door toedoen dan de afstelling van Henk
komt er bij dat die een paar keer door renault zelf is benadert om betaalde problemen op te lossen voor de clio en megane cup wagens.

Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

dennis1985

ik ken deze mensen niet en veroordel ze ook niet maar het is een algmeen bekend dat als je meer vermogen cq koppel wil dat je gewoon moet chippen en geen powerbox moet instaleren omdat deze verkeerde waarden door geven. maar ik hoop dat alle renault rijders alleen maar plezier hebben van hun auto ipv dat hij bij de garage staat  Y
dag CC....
halloTCe!!!

MeganeScenic1.9dCi

Ik heb ook het vermoeden dat er bij mij een powerbox tussen zit. Mijn verbruik is over 12.000 km ongeveer 1 op 19 en ik rij altijd redelijk door ( wel constant en zoveel mogelijk op cruisecontrol)
Iemand ervaring hiermee en kan ik deze gewoon zonder problemen eraf halen, heb nu zonder problemen bovenstaande afstand gereden dus misschien beter laten zitten?
'05 Megane Grand Tour 1.5 dCi Priv. Luxe 291.000 km [EXIT]  ---> NEW '01 Megane Scenic 1.9 dCi Authentique 240.000km and exit
'12 Picanto 1.0i 79.000 km

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev