Advertenties


Achter ruitwisser doet van zich zelf wissen.

Gestart door Zakaria, 6 april 2008, 17:34:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zakaria

Hallo,


Ik heb één probleem dat de achterruitwisser zelf inschakeld als ik de versnelling in zijn achteruit zet.  :?

Was is hier de oorzaak van?
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Timpie

waarschijnlijk alleen als je de voorste ruitenwissers ook aanhebt he? elke megane heeft automatisch de achterruitenwisser aan bij het schakelen naar achteruit wanneer je de voorste ruitenwissers ook aanhebt :)

Jacob

Klopt, als je ruitenwisser op de regensensor stand (is standje 1) gaat automatisch de wisser achter bij het schakelen naar achteruit.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Zakaria

Ah op die manier,ok ok dat is nu duidelijk. Ik dacht hu hoe kan dat nou, maar harstikke bedankt heren!!!
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Marc Brouwer

Dit is weer één van dingen die je had kunnen weten als je de beschijving van de auto had doorgenomen. Zo kun je alle nieuwe dingen die je ondekt in de auto wel op ons forum vragen, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling.  :neen:
"We Shall Not Be Moved"

Zakaria

Citaat van: Marc Brouwer op 19 april 2008, 10:35:37
Dit is weer één van dingen die je had kunnen weten als je de beschijving van de auto had doorgenomen. Zo kun je alle nieuwe dingen die je ondekt in de auto wel op ons forum vragen, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling.  :neen:

Beschrijving van de auto?
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

Dj-Matthe

dat boekje wat je erbij krijgt als je een auto koopt die je eigenlijk nooit doorleest (tenminsten 90% van de mensen) :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev