Advertenties


achterraampje

Gestart door markra, 29 april 2017, 19:20:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

markra

Ik heb afgelopen november een renault megane cabrio gekocht uit 2004. Motortype is 2.0 16V EURO4

Ik kwam er achter dat de auto lekte toen het ging regenen. Terug naar de verkoper en naar de garage. Toen lekte hij weer op een andere plek. Dat doet hij nu nog steeds een beetje bij slecht weer.  Een aantal weken geleden wilde de auto opeens niets meer doen, de wegenwacht heeft hem naar de garage gebracht. Daar hebben ze wat verroeste bougies en bobine vervangen en toen deed hij het weer. Nu ging gisteren het raampje niet open, daarna weer wel. Toen wilde de deur niet meer open, nu weer wel.

Het rechter achterraampje gaat nu niet meer dicht: nadat ik het dak open had gedaan ging het rechter achterraampje niet meer mee naar boven. Ik krijg het nu dus niet meer dicht. Ik zag dit forum en dacht ik zet het er maar op, misschien hebben jullie nog een goede tip over een uitstekende renault garage die niet al te duur is. Ik ben bang dat ik met deze auto een grote miskoop heb gedaan. Toch even horen of iemand goed advies heeft.

Lucas Hermans

Welk motortype gaat het om?

Ik verplaats je topic eventjes naar Mégane 2 motorisch.
2003 = Mégane 2 fase 1.

Kooskroos

Betreft het rechter achter raam, hoorde je wel het motortje van het raampje draaien? Het kan zijn dat het kabelsysteem in het raam mechaniek stuk is, er zitten nogal wat plastic onderdelen in die kapot kunnen gaan. Je hoeft niet het hele mechaniek te vervangen (wat ze snel zeggen bij de garage) maar alleen de kabels. Op eBay kan je een repair kit kopen, zoek op: "Renault Megane 2 CC CABRIOLET CONVERTIBLE Window Regulator Repair Kit REAR RIGHT".

Het is wel wat pruts werk en de eerste keer koste het mij 2 uur.

http://www.ebay.com/itm/Renault-Megane-2-CC-CABRIOLET-CONVERTIBLE-Window-Regulator-Repair-Kit-REAR-RIGHT-/252269762312?hash=item3abc731708:g:UjYAAOSwoydWqh7y&vxp=mtr

Succes met de reparatie!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev