Advertenties


abs lampje blijft branden

Gestart door speedfighter1987, 24 augustus 2014, 19:10:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark29

zat te denken he.
bij de megane 2 zit ie bij schutbord. sorry voor misverstand.

speedfighter1987

kan gebeuren iemand toevali foto van de pomp? en moet ik daar dan de stekkers loshalen?

speedfighter1987

kwam er van t weekend achter dat bij remmen je vanachteren licht metaal op metaal hoort dus denk remblokken versleten.
kan dit de oorzaak zijn dat de abs sensor storing geeft op de 1 of andere manier?

mauricee93

Ik heb trouwens het zelfde meegemaakt toen ik destijds mijn versterkerkabel bij het gaspedaal naar binnen trok heb ik een kabel die naar een abs sensor loopt geraakt vervolgens ging mijn abs lampje ook aan heb  toen mijn kabelboom bij het gaspedaal  moeten laten solderen destijds nog geluk gehad dat ze er bij konden met alleen de vloer deels weg te halen

matthew

Ik zou toch eerst eens goed gaan kijken of je echt niks hebt geraakt met versterker kabel leggen.

Mocht dat echt goed zijn, dan eerst uitlezen en kijken wat voor foutmelding die geeft dan lukraak maar gaan kijken van wat het allemaal zou kunnen zijn.

duckie1098

Sleepcontact aan binnenkant van remschijven vervuild?Heb het ook (even) gehad teon ik de achter-remschijven vervangen heb.

groetsels,

Ben

Marc H.

Lees dat het lampje pas aangaat na een stukje rijden. Kan ook komen door verschil in draaisnlelheid links en rechts.Heb je een groot verschil in profieldiepte links en rechts, of nog simpeler, is je bandenspanning oke?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev