Advertenties


ABS lampje brand

Gestart door Zakaria, 13 juli 2010, 22:46:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zakaria

Hallo heren,

Ik ben net aangekomen in Spanje bij Malaga poee wat een warme weer hier!
Maar goed onderweg trof ik geen problemen met de Megane echter bij 35KM verwijderd van plaats bij bestemming kreeg ik lampje ABS te zien, meteen benzine station opgezocht en instructie boekje gepakt maar daarmee kwam ik niet mee vooruit. Ik had wel veel geremd op dat moment ik dacht wellicht overhit met een graden van 38 en hele slechte wegdek hier!!. Maar het bleef aan? Rem olie heb ik wel moeten aanvullen was stukje leeg.

Weet iemand wat kan zijn?
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

A110

Staat je bandenspanning goed?

Misschien een gekke gedachte maar als er een lege band onderzit dan heb je een andere afrolomtrek en dit registreerd het ABS systeem.
En anders toch even langs een dealer rijden om uit te lezen.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

Zakaria

Het is al goed gelukt, er bleek bij de linker band dat de kabel van de abs los zat
Megane 1.9dci 6bak 2004, dvd klapscherm + hoofdsteunen.
+ Megane 1.5dci 6bak 2007, panoramadak, renault navigatie scherm carminat + stuurbediening.

manny36

Citaat van: Zakaria op 13 juli 2010, 22:46:18
Hallo heren,

Ik ben net aangekomen in Spanje bij Malaga poee wat een warme weer hier!
Maar goed onderweg trof ik geen problemen met de Megane echter bij 35KM verwijderd van plaats bij bestemming kreeg ik lampje ABS te zien, meteen benzine station opgezocht en instructie boekje gepakt maar daarmee kwam ik niet mee vooruit. Ik had wel veel geremd op dat moment ik dacht wellicht overhit met een graden van 38 en hele slechte wegdek hier!!. Maar het bleef aan? Rem olie heb ik wel moeten aanvullen was stukje leeg.

Weet iemand wat kan zijn?

Het bijvullen van remolie is niet slim, meestal duid dit op versleten remschoenen/sloffen.
Als het niveau tussen min en max blijft is dat goed.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev