Advertenties


World Series Bodykit Ebay ervaring?

Gestart door donbounid, 19 februari 2015, 18:50:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

donbounid

Beste mede-forumleden!
Ik ben nieuw hier en kijk al een tijdje op het forum rond. Ben sinds 3 dagen in het bezit van een mooie witte Megane III coupe.
Echter wil ik graag de world series bodykit alleen is hij aardig prijzig via de dealer. Op ebay kwam ik hem tegen alleen is hij niet origineel.
Heeft iemand ervaring met deze bodykit en/of kan iemand mij vertellen of dit er goed uitziet (kwaliteit etc.)

Alvast bedankt!

Link: http://www.ebay.com/itm/RENAULT-MEGANE-III-3-BODY-KIT-FRONT-SKIRT-SPOILER-REAR-SKIRT-SIDE-SKIRTS-/150717284975?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item231773426f


Christian de Vriend

je hebt kans dat je van alles moet aanpassen als je goedkope kits koopt,dan past het soms (net) niet.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Rude


Rogier

origineel is sterker materiaal. de imitatie is vaak polyesther waardoor het makkelijker gaat. ik zou voor de duurdere originele gaan.

donbounid

Ik heb voor 100euro incl verzendkosten alleen de achterbumper besteld... Ik zou 350voor de originele betalen dus het is de gok wel waard. Ik hou jullie op de hoogte over de kwaliteit van de bumper en de pasvorm. Zodra hij goed is bestel ik ook de sideskirts en de voorlip.

Tedo


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev