Advertenties


Toon hier je miniaturen

Gestart door Michel Cijs, 3 januari 2007, 22:29:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

leonardus

ik heb geen model auto,s zoals jullie bedoelen maar ik heb wel een paar links voor jullie naar een ander soort model auto, nl radiografischbestuurbare auto, en wel in de schaal 1:6.
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=31267 als je de koppeling ff kopieert en plakt in je adresbalk dan kom je op de betreffende pagina uit met de koppelingen naar de foto's.
Hoop dat jullie ze leuk vinden, is mischien ook wel wat om mee te nemen naar een meeting.

Dennis Postma

Heb gisteren ook weer een F1 bolide van mijn verlanglijstje kunnen schrappen. Heb de Red Bull RB2, Robert Doornbos 2006 aan de verzameling toe kunnen voegen  8)
Las op de site van Minichamps dat in augustus dan ook eindelijk CA in de Minardi ps05 van 2005 uit gaat komen, dus die moest er dan ook maar bij komen  ;)


MB82

#17
Vorige week besteld en ontvangen:







1:24 VW Golf IV R32 van Maisto :)

KevinL

Nou zal ze ook maar neerzetten ben net begonnen met verzamelen dus heb er nog niet zoveel wil zowel auto's als motoren (supersport)hebben.

Begin maar met de nieuwste aanwinst vanmiddag binnengekregen zou 1:18 zijn maar is volgens mij 1:24 zat helaas geen doos bij
Renault megane coupe


1965 ford mustang

chevrolet corvette uit 97

dodge viper

Kawasaki zx-10r hoop ooit weer zover te komen dan ik deze in het echt onder mn kont kan hebben  :)

Suzuki gsx-r 1000


Collin

#19
Een paar uit de collectie, heb er nog meer maar die staan nog op zolder te wachten op een plekkie sinds de verhuizing: Made by Nylint voor Bandag


Niet echt mini (80cm.lang en zo'n 20cm hoog):

Met licht (en geluid van 'n vrachtwagen als ie beweegt):


Paar uit de autocollectie:





No nuts, no glory!

MB82

Weer een mooi model van vitesse via marktplaats gekocht !-! Jaah een blauwe! _o_



Nu heb ik er 2 :)


Decepticon#1

kan ik nog mensen interesseren in een fraaie 1:18 Ferrari van Schumi (zeldzamer model), 1 van Frentzen 1:18) wat 1:43 F1 modellen en een Renault F1 Sport vrachtwagen (1:43). Zo ja, dan start ik even een topicje, ik check het bij deze eerst even, gooi ik het bericht er dan wel weer uit.  !-!


Marius

vandaag een nieuwe model bouwdoos gekocht: een Tamiya King Hauler.

schaal 1:14

deze komt naast me Volvo te staan.


er zit een motortje en maakt geluid als hij rijdt

Timo Zuiderduin

#23
voor mijn baas ben ik op zoek naar een schaalmodel van een rode Ferrari 328GTS.

mocht er hier iemand eentje hebben die hem niet meer hoeft of weten waar ik die zou kunnen scoren dan hoor ik het graag.


Edit: modelleke reeds gevonden!

peterachterop

Ik zal zo eens al mijn modellen vastleggen.


RikRace

Hier zijn mijn 1:18 miniaturen:







Groeten,
Rik
-RENAULT-SPORT-

Dennis20

Hier even een blik in mijn oude hobby, het sparen van model auto's 1:18 en 1:24.
Helaas niet veel renault's maar wel andere leuke wagens.





Tim

Ik heb ook wat wagentjes staan. Heb er vanmiddag een paar op de foto gezet, wie weet vanavond nog een aantal anderen :)

De Audi R8 "Crocodile" (Maisto)



Fernando Alonso in z'n R26 (Hotwheels)



De Citroën Xsara WRC van Carlos Sainz (Solido)
***:) RMC Kartkampioen 2008 - 2009 - 2010 :)***

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

-Thunder-

Leuke moddelletjes hier :D

Zelf ben ik al heel lang op zoek naar een megane phase 1 hatchback modelletje ( evt. phase 2 ). maar die kan ik echt nergens vinden.

Zelf heb ik een stuk of 20 modelletjes van Bmw omdat ik daar jaren gek van was maar dat begint nog al weg te trekken de laatste tijd. De mooie bmw's ( wat ik tegenwoordig nog echt mooi vind dan ) kan ik toch nooit betalen of kom je bij een afgeroste bak. Maarja.. ik zal binnenkort is een paar fototjes schieten van een paar moddeletjes :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev