Advertenties


Int. Renault Pfingsttreffen Gronau - 31 mei 2009

Gestart door Benjamin Renon, 3 mei 2009, 21:50:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Patrick

CiteerLeuk Patrick,met de twingo of de meg of natuurlijk allebei

waarschijnlijk allebei _o_

matthew

Dat is mooi Patrick.


Mochten er nog trouwens mensen zijn die iets uit de clubwinkel willen hebben kunnen ze dit door geven aan clubwinkel@meganeclub.nl.

Of op de meeting naar mij of Floor vragen.

Benjamin Renon

Wir brauchen mehr leute! Oftewel d'r kunnen meer mensen bij! !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Joey Voormolen

Verzamelen 1e pinksterdag om 8.00uur.(Voor diegene waarbij dit enigszins op de route ligt natuurlijk  )
Esso tankstation "De Paal"
Rijksweg 1
7384 ZA Wilp Gld.

adres is fout is geen Rijksweg maar Rijksstraatweg voor de gene die het ook niet kunnen vinden
Lowered M3C GT

Marissie

ik heb wel een rijksweg a1 in de tom tom staan is dat hem niet dan?

Benjamin Renon

De tussenstop ligt op/aan/langs de (rijksweg) A1.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Kenny Mattheus

K ga nog ff da auto wassen en niet te laat het bed in, voor ons is het om 5 uur vertrekken  :0
Aan allen een goede reis en tot morgen!
GoD WHaS HoRNy WheN He CreaTeD My CaR , THaT'S WHy BiTCHeS LoVe HeR

Maarten Minkjan

Opkomstlijst: SVP aanvullen
1. Mariska Schoonbeek
2. Benjamin Renon
3. Matthew Melssem
4. Jan van Heteren
5. Kenny Mattheus (indien het ook een niet megaantje mag zijn  )
6 .peter seip.     
7. Joey Voormolen
8. Bart Van de Sande
9. Patrick Groot
10. Maarten Minkjan

Ik heb zojuist toch besloten om morgen ook te gaan. Kan ik gelijk eens in real live kennis maken met wat andere leden. Kunnen jullie ook nog een stop maken bij de McDonalds in Holten (langs de A1). Dat is de tweede parkeersplaats gezien na het verzamelpunt. Dit ligt tusse4n de afslag Lochem en Markelo/Holten. Dat is een kwartiertje rijden. Daar ben ik dan om 8.15 uur. Dan sluit ik daar bij jullie aan.

Dus:
Tussenstop bij:
McDonalds Holten (parkeerplaats de Bolder)
om 8.15 uur

Ik ben met een zwarte Megane II
als jullie me niet kunnen vinden bel dan ff 06-15476926

gr, Maarten
Renault Megane 1.9 dci Dynamique Luxe - bj. okt. 2005

Benjamin Renon

#38
Ik (of iemand anders) kan je ook even bellen als wij vertrekken vanaf de Paal. Dan zien we je vanzelf wel rijden. We verzamelen 08:00 uur, babbelen wat en gaan dan weer verder. Ik denk dat we tussen 08:15 uur en 08:30 uur weer verder rijden.

Tot morgen allemaal! Nu even naar bed toe en morgen hopelijk fris & fruitig rond 06:30 uur mijn "reis" te beginnen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Maarten Minkjan

T is misschien, wat laat. Maar je hoeft niet op mij te wachten. (ik kan nergens op de site een telefoonnummer van iemand vinden,). Het is gisteravond toch iets later geworden dan gepland. Ik kom nog wel maar wat later.

gr. Maarten
Renault Megane 1.9 dci Dynamique Luxe - bj. okt. 2005

Benjamin Renon

#40
Inmiddels alweer een klein uurjte terug uit Gronau. (Lekker "gecruised" op de Autobahn, maar 't is niet fijn als er iets veel snels aan en voorbij komt vliegen :q) Het was een prima dagje met heeeeel erg veel zon en een lekkere temperatuurtje. Een aantal mensen hebben er weer een kleurtje bijgekregen. ;)
Zoals altijd was het gezellig druk. We hebben met onze auto's toch aardig bekijks gehad. Natuurlijk was het weer wachten op de prijsuitreiking. Jan heeft eindelijk zijn felbegeerde trofee voor de mooiste Mégane 1 en Mariska heeft deze voor de mooiste Cabrio (wel leuk zo vlak voor je verjaardag.) Beiden nogmaals van harte gefeliciteerd met de prijzen.

De foto's zijn inmidddels ook geupload: http://www.mijnalbum.nl/Album=G3NT4FSH
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Decepticon#1

He dat is leuk om te horen voor Jan...eindelijk man, die wilde je graag een keer hebben weet ik. Super.
Marissie, ook übergaaf voor jou! Gefeliciteerd alvast trouwens!

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Marissie

dank je wel..  :q ik ben ook al weer ffies terug,was idd weer een hele leuk dag! en het weertje kon niet beter, ook lekker verkleurd( beetje rood natuurlijk  :q)
Foto's upload ik straks even en zal ik morgen ff op de site zetten,


matthew

Jan en Mariska beide nogmaals gefeliciteerd,was een gezellige dag vandaag heb me prima vermaakt.

En voor sommige het was maar een klein omweggetje geworden haha

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev