Advertenties


8 en 9 mei 2010 Full-Speed te Autotron Rosmalen

Gestart door Benjamin Renon, 2 maart 2010, 22:40:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Benjamin Renon

FULL SPEED
ZATERDAG 8 EN ZONDAG 9 MEI – AUTOTRON ROSMALEN


Full-Speed, het tweedaagse evenement vol snelle en sportieve auto's, vindt plaats in het weekend van 8 en 9 mei. Wat kun je dit jaar verwachten? Natuurlijk veel spannende races en mooie demo's in de Race Arena, honderden clubauto's op het buiten- en binnenterrein, de nieuwste sportauto's, diverse thema en natuurlijk bedrijven die de beste artikelen en onderdelen hebben voor je eigen auto. Daarnaast is er nog veel meer te beleven zoals verschillende wedstrijden, waaraan je wellicht zelf ook kunt meedoen!

Race Arena

- Toyo Tires Shootout (sprint)
- Diverse demo's en shows

Buitenprogramma

- Showpaddock met verschillende autoclubs
- Meguiar's Show & Shine Contest
- Vermogensbank (onder voorbehoud)

Expodome
- Clubpresentaties
- Themapleinen
- Bedrijven
- Expositie met nieuwe en sportieve modellen

Full-Speed is op zaterdag 8 en zondag 9 mei geopend van 10.00 uur tot 17.00 uur. Dagkaarten kosten €16,- aan de kassa en €14,- in de voorverkoop.
Weekendkaarten €30,- aan de kassa en €25,- in de voorverkoop.
Voor clubleden die met hun auto aanwezig zijn gelden speciale tarieven.

Meer informatie op www.full-speed.nl




Ook dit jaar proberen we aanwezig te zijn op dit event. Alleen RMC-leden kunnen zich aanmelden om hier te mogen staan. Ik verwacht dat er een minimum aantal geld van 5 wagens per dag, maar de exacte inschrijf-eisen ontvang ik nog
De voorwaarden die we stellen zijn een verzorgde wagen, club gevoel en een motivatie om hier te staan. Je motivatie kun je mailen naar benjaminrenon@meganeclub.nl
Aangezien dit een clubpresentatie is zul je ook op de stand aanwezig moeten zijn, maar dit zal tzt gemaild worden met het hoe en wat.
Alle niet RMC-leden zijn deze dag natuurlijk van harte welkom op de stand!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Joey Voormolen

Hier wil ik wel weer een dagje staan hoor, alleen nog even kijken of ik kan maar moet geen probleem zijn.
Lowered M3C GT

Benjamin Renon

Gisteren een mailing verstuurd naar de RMC-leden. Graag een reactie via pb of mail.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Benjamin Renon

Tot op heden alleen een reactie van Joey gehad. Leden die hier willen staan svp even met mij contact opnemen met een motivatie.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

ik heb je als het goed is een mailtje gestuurd hier over ;)
wil wel alleen mijn auto is op bepaalde plekken beschadigt :( zit er wel over na te denken om een bra te halen om bepaalde 1 plek weg te werken :q

paikey

zal ook nog een mail sturen,moet nog ff in me agenda kijken ;)
Een bra haal je er op zo'n event toch juist af..........het is niet om het mooie dat da ding erop zit...

Joey Voormolen

Ben ik pas de 1e aanmelding, tjonge we gaan deze toch ook niet afzeggen net als zandvoort ???
Lowered M3C GT

Benjamin Renon

Nope... Speed blijft een tof evenement... We moeten per dag minimaal 5 club auto's hebben. Desnoods er 2 dagen staan. (maar dan blijf ik daar wel overnachten. ;))
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

paikey zo'n ding is ook niet omdat ik het mooi vindt maar omdat ik lakschade op de neus heb en zo wel mooi kan verbergen :q je hebt die plek al in gorinchem gezien ik mis een stukkie blanke lak ;)

paikey

bij deze meld ik me ook aan ben,moet je je nog een mailtje sture?
@Rogier,Als je tege die tijd geen bra heb kunne we die van mijne wel over zetten op die van jou ;)

Rogier

die van mij zal er dit jaar niet bij staan peter ;) had even contact gehad met benjamin ;) maybe next year als ie strak is :q toch bedankt voor het aanbod waardeer ik  !-!

Koentje

Hoe gaat het als je een weekeind wil staan?
Moet je dan weer naar huis of is er een grasveldje waar je je tentje ken opzette?

paikey

zo ver ik weet moet je je eerst aanmelde als club vertegenwoordiger,of is dat niet meer??

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

Rogier

jawel er mogen namelijk maar 5 auto's mee en er is een selectie auto moet volgens mij redelijk uitgebouwt zijn om daar te kunnen staan :q
ik sta der hopelijk volgend jaar :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev