Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 28

Gestart door Robin, 18 september 2009, 09:39:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robin

Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

ik kan niks ongewoons vinden hoor joey ;) dus vertel maar is wat jij ziet wat ik niet zie :P

Joey Voormolen

k zag manga ##### plaatjes en andere rare dingen. ???
Lowered M3C GT

Rogier

hahahahahhahahahahhahahaha waar het hart van vol is he joey :P hahahaha dat zijn mijn links in iedergeval niet ;) maar vindt het wel grappig hahah :D

Benjamin Renon

Gelukkig zijn ze niet meer te zien dan. Wel raar dat je dat zag Joey. Toen ik net nog eens keek, zag ik hier niets meer van. Misschien een bugje?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Joey Voormolen

Lowered M3C GT

ErikVr

@steven:
Wat is er gebeurd met Michel z'n oude auto? Heeft hij hem verkocht na schade?
Altijd een erg mooie auto gevonden. Heel speciaal en toch zonder extreme goedkope plastic bumpers en ordinaire vleugels :)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon


Bob

Hey Mele,

Jouw kenteken lijkt wel heel veel op het kenteken van mijn oude 2.0 16v megane coupe..... mijn kenteken was NT-XT-33......... zijn dus broers/zussen  !-! :D

Mele


ErikVr

Volgens mij had Bob een hele mooie blauwe. Of heb ik het mis? :)
Gr, Erik van Rijn

Mazda MX5 Executive Leer/Bose/Nav/Xenon

matthew

Bob had een blauwe en de auto van Michel Cijs was heel verkocht ,2maanden later schade gereden,die heeft hem daarna verkocht aan iemand anders die er grootse plannen mee had totdat die een prijsapvraag bij schade herstelbedrijven had gedaan en toen heeft Steven hem gekocht en netjes opgelapt.

Marius.

@ Alex

Hey man!
Hoe gaat het ermee? Nog wat updates? Vind jou project echt heel bijzonder, je bent praktisch de halve auto opnieuw aant maken :P
Ben benieuwd!

Groeten
Renault Megane Coupé 2.0 16V - 1996

Stefan

Hey Koentje,
Met dat kader d'r omheen is wel origineel, maar persoonlijk zou ik het niet zo gedaan hebben.. :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Koentje

@ Stefan

Nah... ik vind het wel wa.
Maar jah... das mijn mening gelukklig

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev