Advertenties


Toon hier je miniaturen

Gestart door Michel Cijs, 3 januari 2007, 22:29:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Michel Cijs

Iets wat wellicht wel meer mensen doen op dit forum is het verzamelen, en wellicht aanpassen van, miniaturen..........

post in de board je collectie, maak voor je eigen collectie een topic aan en algemene chat kan hier  !-!

Michel Veltman

#1
1e topic/post gemaakt als aftrap !-!

Nice Enzo Michel !-!
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Dennis Postma

Zal vandaag ook nog een paar plaatjes schieten en posten.  ;)

cornelis

als ik weer thuis ben uit hongarije zal ik ook wel is wat plaatjes posten  Y !-!

MB82

 :)



Eens kijken of ik er later nog meer kan posten uit mijn collectie.

matthew

hoe komen jullie aan dat schaalmodelltje van de megane coupe want bij renault kan ik het niet meer bestellen.



(of mocht iemand er 1 hebben die hem weg wilt doen dan houd ik me aanbevolen)

nylez

Leuk, ik heb ook wel wat staan, zal is even mijn foto's opzoeken  ;)

MB82

Ik heb deze via marktplaats.nl gekocht en is van het merk vitesse. Er wil nog wel eens op een beurs een miniatuur van de coupe langskomen maar dan moet je wel goed zoeken.

rob84

heyhey kheb ook ff fototje gemaakt van modelletje van mij
megane cabrio phase 1



Michel Veltman

leuke auto/miniatuur maar jee wat wazig die foto....
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

rob84

ja klopt camera is nie zo super veel maarja

Marc Brouwer

Ligt denk ik niet aan de camera. Het grijze gedeelte is namelijk wel scherp. Ik denk dat je op het verkeerde object scherpgesteld hebt.  Y
"We Shall Not Be Moved"

Decepticon#1

Even offtopic:
Zijn hier mensen die nog geinteresseerd zijn in F1 modellen van Minichamps 1:43 van de seizoenen 1994, 1995 en 1998? Geef dan maar even een gil. Zitten wel een paar exclusieve tussen van o.a. Schumi

Groeten,

Peter

Michel Veltman

PM me maar even met overzicht van alle modellen/versies/rijders e.d ;)
wie weet zit er nog wat leuks bij...
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Jacob

Hier nog wat foto's van autootjes die een tijdje geleden had aangeschaft.

300C met suicide doors





Hemi Cuda, staat nu overigens deels in "rat rod" style. (beige gespoten / spiegels en spoiler gecleand)



subaru wrx



Hiernaast heb ik nog een aantal auto's "in bewerking" staan. 1 restauratie project en 1 verbouwprojectje (compleet verbreed en gewijzigde bumpers) en nog een kleine (1:43) serie van Renault (Megane coupe cabrio fase 1/ coupe maxi/2 x  clio 16V/ 3-tal clio v6 / R5 turbo 2/ megane 2) en nog een aantal andere modelauto's.

Mijn persoonlijke topper (waarvan ik geen mooie foto heb gemaakt kom ik nu achter):
Nissan Skyline GTR Gran Turismo PS2. Ben zelf zwaar gt3 en 4 verslaafd geweest (heb nu een xbox360 verslaving), dus mocht ook absoluut niet ontbreken in de collectie (foto overigens wel uit 1 van eigen vitrine's).





EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev