Advertenties


Onbekend icoontje op dashboard

Gestart door Dasher, 23 december 2017, 15:50:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dasher

Hallo Forum, Ik ben in het bezit van een Mégane Estate Energy TCe 130 EDC Série Signature Exclusiv nu zit er rechts boven een icoontje waar de garage ook niet weet wat het is.
Weet iemand in het Forum wat de functie is? Het is geen Kompas....
En ook hoe ik een foto hier kan plaatsen?

Mégane Estate Energy TCe 130 EDC Série Signature Exclusiv, Noir Etoile


Dasher

Mégane Estate Energy TCe 130 EDC Série Signature Exclusiv, Noir Etoile

A110

#3
Waar zit het icoontje?? instrumentenpaneel of middenconsole??


Op je instrumentenpaneel zo te zien.
Hierbij je foto.

www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

A110

#4
Op deze foto zie ik hem ook,



Heb zelf geen idee. Mijn gevoel zegt toch een richtingspijl. Draait de pijl mee met de auto als je een andere richting opgaat?
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl

Clio Hybrid 140

hemi24

Logischerwijs werkt het als compas als er geen navigatie actief is.
Kan zijn dat het tijdens actieve navigatie de richting aangeeft waar het reisdoel zich t.o.v. de wagen bevindt...

Dasher

Dat dacht ik ook maar het kompas op de navigatie geeft een totaal andere richting aan.
Hij draait wel maar vaak op momenten dat je een recht stuk rijdt.
Mégane Estate Energy TCe 130 EDC Série Signature Exclusiv, Noir Etoile

hemi24

Daarom zeg ik ook: waarschijnlijk wijst het pijltje naar de bestemming tijdens de navigatie...

Abdelitto

Heb ik ook gezien maar ik denk ook inderdaad aan de kompas van de navigatie. Dus niet waar je bestemming is maar hoe jij op het landkaart staat, bv rij je naar het zuiden toe dan zie je de pijltje onderdaan.

Fluppie

Krijg je een geluid als je zonder richting aan te geven van rijstrook veranderd.Kan namelijk rijstrook detectie zijn

Dasher

Geen geluidjes, alleen willekeurige richtingen. Ik ga het checken met navigatie aan en uit misschien geeft hij de richting aan naar het punt waar de bestemming ligt. Dat heb ik niet geprobeerd hemi 24.
Mégane Estate Energy TCe 130 EDC Série Signature Exclusiv, Noir Etoile

Abdelitto

Citaat van: Fluppie op 24 december 2017, 09:33:38
Krijg je een geluid als je zonder richting aan te geven van rijstrook veranderd.Kan namelijk rijstrook detectie zijn

Nee ik heb dat icoontje ook als ik scroll in mijn cockpit weergave en ik heb geen rijstrookdetectie optie.

adinsx

Heb het instructieboekje en die van Rlink2 doorgespit, maar kom het nergens tegen...  Dus tja, ook geen idee.

Zal vanaf februari eens kijken of mijn IV het ook heeft.
Terug op snelheid met volle Mégane IV Estate GT205 in Iron Blue

hemi24

Instructieboekjes zijn niet het sterkste punt bij Renault inderdaad...

knight-rider

Ik heb mijn Megane nu al bijna 11 maanden en heb dat symbool nog nooit gezien  :?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev