Advertenties


Coming / leaving home

Gestart door alex1968, 27 mei 2017, 22:37:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

alex1968

op mijn megane zit coming / leaving home. Spiegels uit en deuren open visaversa. Maar waarom gaan ramen en open dak niet dicht ? Is dat ergens in te stellen. Wie kan me helpen het is een Bose TCE 130 full option met extras. Alvast bedankt Alex.

Abdelitto

Citaat van: alex1968 op 27 mei 2017, 22:37:35
op mijn megane zit coming / leaving home. Spiegels uit en deuren open visaversa. Maar waarom gaan ramen en open dak niet dicht ? Is dat ergens in te stellen. Wie kan me helpen het is een Bose TCE 130 full option met extras. Alvast bedankt Alex.

Op de mijne zit ook die coming- and leaving home system maar volgens mij gaan de ramen zsw niet dicht nee, das wel jammer. Het is meer een welkoms ontvangst, dus led dagrij voor en achter gaan aan, spiegels klappen uit met onderverlichting in de spiegels en in je cockpit een welkom videootje.

Als dat wel in te stellen is dan zie ik het ook tegemoet graag.

Hans 1982

Weet niet of het op de Megane zit. Maar om je ramen dicht te doen moet je even je opslot knop ingedrukt houden op je afstandsbediening.

Stefan

Klopt Y
Zo werkt het bij mijn III in ieder geval wel ja.
Dak gaat dan ook mee dicht.
Rare is dan juist de functie om alles in 1 keer OPEN  te doen dan juist weer niet werkt. Dat zou met dit mooie weer nu juist wel eens lekker zijn. Maar helaas, als ik de open knop ingedrukt houdt op mijn kaart gaan de ramen helaas niet open :neen: :cry:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Kadir660

Op mijn megane 3 gt line moet ik op het kleine rubbere knopje op de deurhendel drukken dan gaan ze wel dicht. Blijft keylessgo maar wel jammer dat je toch het knopje moet indrukken om de ramen en dak te sluiten.

marcelca

ik weet bij de 3 GT dat dubbel op het sluit knopje van je afstandsbediening drukken is om ramen en dak dicht te doen, dus hoeft niet met knopje op de deur..

weet eerljik gezegd niet of het bij mijn huidige megane 4 GT ook werkt, nog niet geprobeerd

alex1968

Wat gebeurt er dan als de Megane word uitgerust met het optionele alarm ?
Daar zitten toch bewegingssensoren bij en die werken niet met open dak / ramen.
Dan zou dat alarm toch de ramen dicht moeten doen.

Hans 1982

heb ondertussen ook mijn Megane en ben even wezen spelen. Bij auto weg lopen met de ramen open 2x op de opslot knop drukken en de ramen gaan netjes dicht.

alex1968

Das mooi.
Maar het gaat er juist om dat ik niet op knoppen hoef te drukken.
Het is immers een coming / leaving home systeem.
Ook het door Renault aangeboden alarm ( start / stop ) doet dit niet.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev